Tof, dan ben je hier dus ook door het dorp gekomen. Vrienden van me deden ook mee, team 222. Wil misschien ook nog wel een keer mee..
Wat een vraag :?
Ja die is het ja.
Met mooi weer kun je nog steeds die vlekken van olie/benzine/bloed en alles zien, en verschillende sneeën in het wegdek.
waarom, zullen we nooit achter komen, op school ging het super met hem en verder ook niks op aan te merken, zelfs op koninginnedag zelf niet.
maar om dr ook maar een nutteloos plaatje bij te doen doen.
Wat maakt jou dan zo speciaal dat jij wel kan oordelen? Je kent hem wel ja, maar dat is ook alles. Jij, noch ik noch iemand anders kan begrijpen wat er in het hoofd van zo iemand omgaat. Enkel de persoon zelf kan het weten, en dat "geheim" neemt hij ook mee voor eeuwig.Als je niet weet waar je over praat kan je beter gewoon je bek houden.
Zolang je niemand hebt gekent die zelfmoord heeft gepleegd kan je niet oordelen.
Ik heb iemand verloren en heb de reden wel geweten, tja tuurlijk is er dan mentaal wat geknapt bij je, maar daar is vaak alle reden toe.
Verder zijn vaak zelfmoord gevallen juist de meest vrolijke mensen en zal je het bij die personen juist niet verwachten.
In mijn geval was het wel overduidelijk (naderhand), en hij had het er ook wel vaak over, indirect dan.
Hij had vaak van die vragen, wat zou er na de dood zijn, zou ik die en die weer tegen komen, zou het allemaal beter zijn, hoe zou het voelen om dood te gaan.