This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
echt heel klote zeg! gecondoleerd,

hier vorige week een op de rondweg in eindhoven, bestuurder uit de bocht gevolgen en de bijrijder tegen een afscheidings blok van de linker en rechterhelft geklapt,
ook overleden..

sterkte!
 

Dochterbedrijf van ons deed ook mee. Leeft hier heel erg inderdaad. Mooi initiatief.
 
Reed gisteren op een weg beetje centraal ligt in ons dorp, waar de auto's volgens mij 50 mogen, en kwam ineens een motor tegemoet die allemaal auto's aan het inhalen was. Had ook gewoon schijt aan mij want als ik zelf niet aan de kant was gegaan had ik er gewoon vast tegenaan gedaan...

Was op dit kleine stukje, hij kwam vanaf de rotonde, en als je de camera draait zie je dat ik ook net van een rotonde af kwam... Harstikke gek die man.

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...U2OkPqUx7kyYZuYAPop_2Q&cbp=12,239.03,,0,13.24
 
ik zat dus int nh-hotel zondag.. in roffa.. toen werd daarvoor de straat afgezet voor de finish, ken het verder niet.
 
Gecondoleerd Remco. Het is echt niet te begrijpen hoe dit soort dingen nog voor kan komen.

Sterkte in deze tijd, en nu maar hopen dat die kerel een goede straf krijgt .
 
Waarom zouden ze die dude vast moeten houden? Net alsof hij met zijn 19 jaar niet al getraumatiseerd is door dit ongeval?

(Of was er alcohol in het spel? Dan heb ik er ff overheen gelezen)
 
Ik weet nog niet waarom hij zich op de verkeerde weghelft bevond, maar als dat door stoer haantjesgedrag, inhalen of er alcohol in het spel is, mogen ze dat ventje van mij in de bak gooien. Getraumatiseerd of niet, je beroofd wel iemand van zijn leven. Niet te bedenken hoe moeilijk de familie het nu heeft.

Morgen zal ik wel meer weten.
 
Ik snap op dit moment dat je frustratie er is hoor, maar op een paar punten na is het niet reeel die gozer gelijk vast te zetten. Later wordt hem wellicht dood door schuld toegekend, wat echt niet een al te zware straf zal zijn door het trauma wat hij er zelf aan over houdt.
 
Ik snap jullie beiden. Zo'n gozer hoort, mits hij echt aso gereden heeft nooit meer een rijbewijs te krijgen en hoort sowieso een gepaste straf te krijgen. Feit is alleen wel dat hij dit ook nooit meer zal vergeten. Hij zal zich ws. ook verschrikkelijk voelen.
Mocht dat niet zo zijn hoort hij opgeknoopt te worden aan de hoogste boom
 
Status
Not open for further replies.