Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Ik wil graag doneren (echt waar, mn moeder gaat namelijk ook altijd), maar mag niet doneren... Heb ooit een bloedtransfusie gehad, dus dan mag het blijkbaar niet. Wel jammer want ik heb O-negatief... :(
is het niet zo dat dat maar 12 maanden na de transfusie is? Zal het dinsdag eens nakijken, ben dan weer op me kamer

EDIT: Personen die sinds 1 januari 1980 een of meer bloedtransfusies hebben ontvangen, kunnen geen donor zijn.
balen man
 
Last edited:
dat is niet de voornaamste reden hoor. Maar heb al meerdere keren gehoord dat ze het schattig vinden enzo. Niet dat dat veel zegt. :+

Gebruik je het als openingszin ofzo :P

Maar ga me inschrijven, ben benieuwd wat eruit komt:)
 
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dat ook de tactiek van douwe is :P


ontopic: school

image.aspx
 
:D

Had ik ook liever gehad. Die stukjes vlees rechts op dat bord waren me toch ranzig ! Zat echt smerige kruiden op...

Kip was wel heerlijk :D
 
Ik wil graag doneren (echt waar, mn moeder gaat namelijk ook altijd), maar mag niet doneren... Heb ooit een bloedtransfusie gehad, dus dan mag het blijkbaar niet. Wel jammer want ik heb O-negatief... :(

Heb zelf ook O negatief, wil eigenlijk wel gaan doneren, vorig jaar is hier een man doodgebloed, had een ongeluk gehad. Hij had ook O negatief nodig, maar ze hadden het dus niet.

Denk dat je wel erg blij bent als je het overleeft door bloedtransfusie, dood blijven door zoiets "stoms" kan eigenlijk niet. :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top