Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Mooie tijd was dat, 3 maanden "vakantie", 2 weken leren en examens en dan weer 8 weken vakantie:W. Prima tijd gehad in Havo5:D. Naar school gaan was er ook bijna niet meer bij omdat alle leraren al door de stof heen waren en je mocht komen als je iets niet snapte of meer uitleg wilde. Niet gedaan dus:+
 
Was inderdaad tot nu toe mijn mooiste schooljaar, havo 5.
Dus voor de mensen die er nu zitten: geniet er nog even van nu het nog kan;) Volgend jaar (op hbo) is alles anders:*

media_xl_40221.jpg
 
Ik moet zeggen dat ik hbo leuker/makkelijker vind dan havo 5 :P

Misschien omdat het me nu ook echt intereseert, toen moest je gewoon....

Exames ook alweer 4/5 jaar terug hier... Word oud:P
 
Bij havo zat ik juist met al mijn 'vriendjes en vriendinnetjes:+' op 1 school en tijdens de lessen zat je gewoon een beetje te kloten en in de pauze altijd dolle pret natuurlijk.
Nu op hbo wordt je in een klas gezet waar je niemand kent, allemaal saaie lullen die ver weg wonen/raar praten en ik moet veeeul meer doen dan op de havo:rolleyes:

EDIT: Én met de fiets was ik binnen 5 minuten op mijn middelbare school, nu moet ik bijna een uur reizen, en dagen dat ik les heb tot 5 uur zijn niet zeldzaam.
 
Wow.

Volgende week nog wiskunde dinsdag, scheikunde woensdag en dan ben ik in feite "klaar", alleen duits en engels dan nog :+
 
Hier precies hetzelfde. Alleen komt er bij duits nog economie bij.
Zal toch nog wel wat moeite hebben met wis- en scheikunde.
 
Bij havo zat ik juist met al mijn 'vriendjes en vriendinnetjes:+' op 1 school en tijdens de lessen zat je gewoon een beetje te kloten en in de pauze altijd dolle pret natuurlijk.
Nu op hbo wordt je in een klas gezet waar je niemand kent, allemaal saaie lullen die ver weg wonen/raar praten en ik moet veeeul meer doen dan op de havo:rolleyes:

EDIT: Én met de fiets was ik binnen 5 minuten op mijn middelbare school, nu moet ik bijna een uur reizen, en dagen dat ik les heb tot 5 uur zijn niet zeldzaam.

Nogal een open deur lijkt me, maar ga in de stad wonen waar je studeert, ga bij een studentenvereniging en je problemen zijn opgelost.
 
laat je haar groeien, was je kleren niet meer, koop een colbert, zet een flauwe spreuk op je kleren, praat bekakt, zeg dat je vader een zeilboot heeft, draag polo's, drink cheap ass bier, zeg dat je niet alleen bent maar met je dispuut.
en je problemen zijn opgelost 8P
 
Haha, dit kan natuurlijk overal over gezegd worden.

Ga in het leger, of bij de Marine. Wordt uitgezonden naar Afganistan of Irak, ga scheiten op een van stenen gemaakt toilet. Zet een tattoo op de binnenkant van je bovenarm of op je bovenbeen. Ga altijd vechten met uitgaan. Lekker snel agressief worden, terwijl er niets aan de hand is. En je problemen zijn opgelost +pippi+
 
Ga naar de kunstacademie, doe alsof je 't allemaal zo zwaar hebt, slik antidepressieva, blow je tijdenlang kapot, gedraag en kleed je 'alternatief', neem rare piercings en tattoeages, bouw je hippe fixedgear fiets en ga naar wazige feestjes. En je problemen zijn opgelost.

Ha! +pippi+
 
Trek een overal en klompen aan, ga lomp praten en zeg tegen iedereen dat je een tractor hebt, ga naar normaal/bzb gooi bier en je problemen zijn opgelost
 
Koop een rode corduroy broek, een volvo en een golfset, vergeet sex en drink cognac en al je problemen zijn opgelost.


Nutteloos plaatje:
TandlsNeger.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top