Nutteloosche plaatjes #19.

Status
Not open for further replies.
Soon in theathers:

189790085_5_8QrW.jpeg


:D

@ area 51 member...

en dit vind je wel leuk? Vind deze van jou toch aanzienlijk meer te ver gaan dan die ander
 
En wat als aaaaaaaaal die negers nou niet dood zouden gaan aan de aids, malarie en weet ik veel wat voor ziekte. Lui hebben nu al niet te vreten en dan al helemaal niet. En maar door fokken die lui :L

Condooms worden (naar mijn weten) gratis verstrekt in die landen, maar omdat 1 of andere mongool in het Vaticaan zegt dat je die volgens de bijbel niet mag gebruiken doen ze het niet. Sorry maar dan heb ik ook geen medelijden met die lui.
 
nee joh, hun kinderen moeten helpen op de akkers hoe meer kinderen hoe meer shit ze kunnen oogsten.

Maarja, hoe meer kinderen hoe duurder alles wordt, en die link kunnen ze niet leggen. :p
 
En wat als aaaaaaaaal die negers nou niet dood zouden gaan aan de aids, malarie en weet ik veel wat voor ziekte. Lui hebben nu al niet te vreten en dan al helemaal niet. En maar door fokken die lui

Condooms worden (naar mijn weten) gratis verstrekt in die landen, maar omdat 1 of andere mongool in het Vaticaan zegt dat je die volgens de bijbel niet mag gebruiken doen ze het niet. Sorry maar dan heb ik ook geen medelijden met die lui.

:D:D

nee joh, hun kinderen moeten helpen op de akkers hoe meer kinderen hoe meer shit ze kunnen oogsten.

Maarja, hoe meer kinderen hoe duurder alles wordt, en die link kunnen ze niet leggen. :p

:D:D

Ongekend weer.
 
nee héh !

als ik eens een keer wat roep over negers,turken en ander moslim volk tript het halve forum... maar negertjes met AIDS moet kunnen :+ ??

over negers gesproken:

pic.php
 
nog 1tje dan, tis namelijk ook best ziek dat het gebeurt....

[ir]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b3/Vietnam_child_soldier.jpg[/ir]

wannabe:

[ir]http://artfiles.art.com/images/-/Sylvester-Stallone---Rambo-Photograph-C10102449.jpeg[/ir]
 
Achja, er zal vast wel een reden zijn waarom de ene helft van de wereld "rijk" is en de andere niet. Ben al lang blij dat ik in het rijke gedeelte woon. :p
 
wealth_poverty.jpg


Moet je die voor de gein eens lezen. Hoewel het niet altijd even snugger is wat er aangevoerd wordt, maar goed.
 
En wat als aaaaaaaaal die negers nou niet dood zouden gaan aan de aids, malarie en weet ik veel wat voor ziekte. Lui hebben nu al niet te vreten en dan al helemaal niet. En maar door fokken die lui :L

Condooms worden (naar mijn weten) gratis verstrekt in die landen, maar omdat 1 of andere mongool in het Vaticaan zegt dat je die volgens de bijbel niet mag gebruiken doen ze het niet. Sorry maar dan heb ik ook geen medelijden met die lui.

Zo zie je maar weer dat die gozer (stond in de krant) helemaal niet zo gek was om god aan te klagen. Aangezien hij dood en verderf zou zaaien op de wereld :W

Aids is gods vinger..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top