Nutteloosche plaatjes #19.

Status
Not open for further replies.
Ja dat was ik ook van plan. Kijken of het echte volhouders zijn, dan doe ik dat waarschijnlijk. Heb namelijk een 2de rekening die ik nooit gebruik waar 0,00eu op staat, dan laat ik het daar op storten. ff kijken nog.

Of ik laat het gewoon zitten en blijf wachten op Nederlandse kopers :P. Waarschijnlijk wordt dat hem...
 
Zij gaan niets overmaken. Zodra jij de betalingsgegevens mailt komen ze met een sneu verhaaltje dat de overboeking niet lukt en of je van een ander (niet veilige) betaalmethode gebruik wilt maken.

neger.jpg
 
LOL, ik check ff een site op internetoplichting over dit onderwerp, staat zo'n mailtje van iemand in die zo begint:

Bericht van John Cole..... +447045704513: Hello Good Day,
How are you doing today?I hope fine?

Mijne begint PRECIES zo :D Zelfde tekst, zonder spaties, alleen andere naam dus. Best ziek
 
Gewoon met paypal....

Enige dat je hoeft te sturen is je e-mail adres. Diegene stuurt dat bedrag via paypal naar je account, en hup het staat erop.

Als je het hebt gekregen, kan je het zelf overmaken naar je eigen rekening... krijg je niks, weet je gelijk hoe laat het is.
 
Ja dat was ik ook van plan. Kijken of het echte volhouders zijn, dan doe ik dat waarschijnlijk. Heb namelijk een 2de rekening die ik nooit gebruik waar 0,00eu op staat, dan laat ik het daar op storten. ff kijken nog.

Of ik laat het gewoon zitten en blijf wachten op Nederlandse kopers :P. Waarschijnlijk wordt dat hem...
En dan ben je meer kwijt aan verzendkosten dan dat het je oplevert.
Daarnaast vergeet je 1 ding. Als de koper 250 euro op je rekening stort, jij haalt er 250 euro af. Dan staat er weer 0 euro op je rekening. Als de bank het storneert of de betaling intrekt sta je op -250 euro. Ongeacht je rood kan staan of niet.
Dus rekening opheffen kan niet (dan moet je die 250 euro dokken) en als je niets doet komt er alleen maar rente overheen. In alle gevallen ben je geld kwijt.
Als je het goed wil doen, doe het dan zo:
http://www.zug.com/pranks/powerbook/index.html

Wel heel leesverhaal :)
 
Als die gast nou niet de werkelijke waarde had aangegeven op het pakket, dan hadden ze het mooi kunnen filmen en was het helemaal om te gieren geweest :D
 
"Finally, and most disturbingly, Jeff was not heard from again. I personally e-mailed him for permission to run his story on ZUG, but after an initial response, I never heard from him again. All of his Web sites have come down, and he is nowhere to be found.

Jeff, wherever you are, this P-P-P-Powerbook's for you.
"

:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top