Nutteloosche plaatjes #19.

Status
Not open for further replies.
€10K+ gebit...
1rvw1w.jpg
 
Mannen vraagje,
Ik heb dus me LG Secret te koop staan. Nu krijg ik een engels mailtje van een vrouw die er €250 voor wil betalen, + 25eu verzendkosten, want hij moet namelijk naar haar dochter in Zuid-Afrika. Ze wil nu me bankgegevens zodat ze het kan overmaken.

WTF moet ik hiermee? Het mailtje is in keurig engels getypt, weinig spelfouten oid. Het e-mailadres is wel wat raar: nicelywomen4u@.... De vrouw heet K. Smith.

Op het laatst staat dit:
So kindly get back to me with your details as listed below
------------------------------
Name on Account:
Account No:
Bank Name:
Bank city:
Country:

Hope to hear back from you,
Kindest Regards,
Mrs Smith.

Kan ik hiermee genakt worden ofzo. Dat ze geld van me rekening kan halen, of dat ze na het overmaken en versturen van de telefoon het geld weer van me rekening kan afhalen?

Graag hulp hierbij, ik wil me telefoon graag verkopen maar dit is toch best raar.
 
idd was ook op tv ooit van die soort mailtjes.. moet via die rare bank ofzo.. allemaal vaag dus gewoon lekker niet doen
 
Maar als zij dus het geld gewoon naar mijn ABN Amro rekening overmaak, wat kan ze dan doen ookal heeft ze een vage bank? Stel nou dat ik het meteen eraf haal?
 
Niet doen idd. Ik had op tv gezien dat ze het met een valse cheque kunnen doen. Dan wordt het geld overgemaakt, maar na een paar dagen ziet de bank dat de cheque nep is en wordt het geld van je rekening gehaald. Ondertussen heb jij je telefoon al opgestuurd...
 
Niet doen idd. Ik had op tv gezien dat ze het met een valse cheque kunnen doen. Dan wordt het geld overgemaakt, maar na een paar dagen ziet de bank dat de cheque nep is en wordt het geld van je rekening gehaald. Ondertussen heb jij je telefoon al opgestuurd...

Ja dat lijkt mij idd het meest logisch. En als ik nou zodra het geld erop staat, het er meteen af haal, en zeg dat de telefoon is opgestuurd. Stel ik moet het geld van de bank alsnog teruggeven dan heb ik me telefoon gelukkig nog, anders ben ik 250 rijker. Of denk ik nu te makkelijk? Dan nak ik ze gewoon terug.
 
Haha ik ben overtuigd. Ik vond het al een raar verhaal, maar nu ik het hier lees weet ik genoeg :). Dank allen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top