Nitro Project

Hij heeft mij ooit verteld dat zijn bank 3 pk minder aangaf dan die van tino. En dat het bijna onmogelijk was om op zijn bank over de 19 te gaan. Tot er plotseling mensen over de 20 gingen op speelmansplaten. Sindsdien gaan ze allemaal dik over de 20 en geeft de bank ineens geen andere waardes meer aan. Het is een leuk project maar de scores kun je toch niet serieus nemen.....
 
madnova said:
vinnie zal goe werk leveren é!!! :)

Is het zo verwonderlijk dat Belgen ook een redelijke score kunnen neerzette? ;)

dat zal hij mss ook wel..
maar bijv. bij jouw setup untuned enz. haal je 20,55pk terwijl mensen in Nederland getuned en al pas net boven de 20pk uitkomen... :rolleyes:
Dat maakt het een beetje verdacht...

Niet dat belgen geen redelijke score neer kunnen zetten hoor...:D :*
 
Prachtig om dit project te lezen, de Pk's komen zomaar uit de lucht vallen en de opmerkingen die je soms ziet staan, die van robin was echt :W
RobinV said:
Tijd voor een dagje vrc :+?

En als aftermeeting eten we dan patattekes :+
 
voilà :W

gx617966.jpg
 
De waardes op de grafiek zullen wel kloppen , maar kij ook ff naar de curve , lijn blijft ook maar ff boven de 20 = Piekje
 
ja wete mss is het maar een piekje maar kom gene stress !!!

ik heb morgen nen halve dag school dus kunnen we nog is goe doorwerken !!!!
 
nitroproject

mooie score ze man, nu nog die cc tunen en je komt al heel dicht in de buur van BST. op lint gaan ze nog verschieten ze!!

en mensen doe serieus altijd ja bank van vinny geeft teveel blablabla en vorig jaar stonden ze op lint te zagen dat ze te weinig gaf. kom naar lint en sprint er gewoon tegen en zeg dan iets!! ;)
 
next_the_best said:
mooie score ze man, nu nog die cc tunen en je komt al heel dicht in de buur van BST. op lint gaan ze nog verschieten ze!!

en mensen doe serieus altijd ja bank van vinny geeft teveel blablabla en vorig jaar stonden ze op lint te zagen dat ze te weinig gaf. kom naar lint en sprint er gewoon tegen en zeg dan iets!! ;)


idd kzal graag neffest iedereen komen te staan
verlies kik gene stress tis nogaltij mijn eerste keer dak meedoen enzo
maar winnen zou plezanter zijn natuurlijk ;)
ik gaan in ieder geval mijn uiterste best doen om mij zover mogelijk te eindigen in de uitslag :D
 
meeting@Lint

Ik zal hier heel even zeggen hoe het voorbije weekend is geweest :D
Eerlijk gezegt heb ik een redelijk zwaar eekend achter de rug.

Het ging als het volgt ;) :

vrijdag 20 mei 2005 :

Na een zware dag op school ;) terug thuis gekome en tot beseffing gekomen dat er nog zeer veel werk was voor de meeting en ben er dan ook ineens aan begonnen.

Na een hele dag goe doorwerken en pas om 4u in mijn bed kunnen kruipen om 8u er terug uitgekropen en terug begonnen na een dag van schuren,spuiten,ineen steken,alles goe vastzette en nog zo van die noodzakelijke dinges ;) was hem om 3u klaar voor naar Lint te gaan :D



zondag 22 mei 2005

Eindelijk was het zover, de dag van de meeting was aangebroken !!!!
Ik had met een paar maten afgesproken om 9.30 bij mij thuis en mijn vervoer zou rond die tijd er ook zijn !!!
Iedereen was optijd en we konden de scooters op laden



aangekomen op Lint scooters afgeladen en naar de inschrijvingen en naar de keuring waar dat ik het slechte nieuws te horen kreeg :(.
Ik mogt ni meedoen met de gewone scooters doordat ik een ophoog blok had steken, ik legde het nog uit dat het een spirit vering was enzo maar het maakte nix uit.
Dus dan maar de vering van mijne orginele nitro (die ook aanwezig was) eronderuit gehaalt en onder project gestoken en terug naar de keuring gegaan en deze keer was het in orde dus ik kon wat free runs gaan doen.


en op naar de sprintplaats :D ( Mijn 2Nitro's staan op deze foto ook naast elkaar => groene is voor op de openbare weg en witte voor te sprinten :D)

Ik wist ni goed wat te doen enzo dus heb ik nog een paar keer zitte sprinten enzo ...
Tot ik ineens hoorde dat de competitie nog moest beginnen :(
Kwam in de eerste ronde al terecht tegen den Donny en eb die ook verloren :( !!!
Ik had bij deze sprint een zeer slechte start en daardoor kostbare meters verloren, spijtig maar het is zo, GENE STRESS :D.

Om het kort samen te vatten het was meer dan een geslaagde dag !!!!!!

voila meer fotoos heb ik niet indien er mensen zijn die nog fotoos hebbe van mij ze mogen er altij bij op komen ;) !!!

greetss
 
Last edited:
madnova said:
voilà :W

gx617966.jpg

niet om te flamen, maar gewoon als vraag: is dit geblokkeert gemeten? anders vind ik het een pittig vage grafiek iig, heb je dan ook nog een grafiek waarbij de vario wel werkt?
 
hehe naja ik wil niet zeuren ofzo kbedoel je bent verder met je project dan ik maar wat is er met de voorkant van je rox aan de hand?
 
wat was dat tussen u en die wallaroo dude?
2x tegen gesprint en 1x deed ie een teken naar u?
vind de voorkap eerlijk niet mooi :D
maarja ieders zijn smaak :)
 
Nu ik zo kijk zie ik nogal veel oneffen heden in het schuurwerk moet je wel ff bijwerken das wel zo netjes ;) . Suc6 ermee :W
 
Bunny said:
wat was dat tussen u en die wallaroo dude?
2x tegen gesprint en 1x deed ie een teken naar u?
vind de voorkap eerlijk niet mooi :D
maarja ieders zijn smaak :)


In het eerste duel tussen mij en de waleroo was de waleroo TE VROEG VERTROKKEN !!! en zen er nog wel achter gereden.
En de 2de keer was hij weer te voreg weg hebk gehoort maar had ik net als in de competitie last van een ontregelde carbu en had de tijd nimeer om hem terug goed te zette!

En inderdaad ieder zen smaak maar heb het ook zo gedaan doordat ik deze kappen voor een zeer goedkope prijs op de kop heb kunnen tikken :D
Maar goedkoop betekent ook beschadigt en linker onderkant was volledig kapot dus dan maar deze oplossing en vind het persoonlijk al goed gelukt :D


DJaex said:
Nu ik zo kijk zie ik nogal veel oneffen heden in het schuurwerk moet je wel ff bijwerken das wel zo netjes ;) . Suc6 ermee :W

Inderdaad is nog veel werk aan maar had geen tijd meer om alles perfect af te schuren en heb het dan maar een goede schuurbeurt gegeven en er vlugtig een laagje verf over gespoten ;)
 
Back
Top