Nitro Project

Klinkt lekker eerste x dat ik het project zie. En ja kvind dat je gelijk hebt Wat heb je aan een uber mooie scooter die niet loopt als je toch wil gaan sprinten :)

Veel succes ermee
 
DJaex said:
Klinkt lekker eerste x dat ik het project zie. En ja kvind dat je gelijk hebt Wat heb je aan een uber mooie scooter die niet loopt als je toch wil gaan sprinten :)

Veel succes ermee


bedankt en idd deze is enkel voor te sprinten en sprinten zal het ook doen !!!!!!!!!
 
Voila mijn project met zen 17.658pk :

Fotoos
-------

nyu84917.jpg


D3P85646.jpg


Ytx85438.jpg


3Fh85482.jpg


JmQ85529.jpg


jSn85566.jpg


92085609.jpg


EsU85740.jpg
 
Last edited:
Begint er al goed uit te zien ! Je deadline van lint zal je zeker wel halen ! Dan kunnen we eens sprinten ! Mazzll

En doe zo verder
 
afcbf said:
Begint er al goed uit te zien ! Je deadline van lint zal je zeker wel halen ! Dan kunnen we eens sprinten ! Mazzll

En doe zo verder


Vind ik ook :)
Ik zal zeker aanwezig zijn in Lint en mss dat daarteggen mijn kappen ook in orde zijn maar dat is nog niet zeker er is nog veel werk aan dus we zullen zien maar met de meeting in Lint kom ik zeker naast a staan ;) !!!
 
Bij een niueuw project hoort natuurlijk ook een nieuwe helm ;).
Dus ben ik er vandaag ene gaan kopen :)

8wW49966.jpg


EIK50034.jpg


s6450070.jpg


hfz50119.jpg


en zwart vizier is dan ook ineens bestel :D
 
eve said:
ook ander uitlaat getest? moet volges mij nog meer inzitte...


nee heb inderdaad nog geen andere uitlaat erop gezet maar vind dat deze goe ga en heb geen geld teveel ;)

maar mss voor over een paar maand :D
 
Ik zit me een vraag en zou graag jullie mening wete !!!!

Ik heb een orgineel voorlicht en 1 van TNT maar ik zou ni wete welke van de 2 ik zou inwerken of welke het mooist zou zijn als het is ingewerkt duss... het zou handig zijn as ik jullie menig erover wet ?????

merci
 
een van bcd :p.

maar als ik zou moeten kiezen tussen origineel en tnt ga ik voor de originele want tnt vind ik echt maar wannaB!:p
 
woensdag 4 mei 2005

Vandaag ben ik naar de vinni geweest om mijne carbu terug te gaan halen!!!!
:D CARBU TUNING :D

donderdag 5 mei 2005

Normaal wou ik vandaag naar jubbega gaan (wel zonder scoot want was te laat met inschrijven) maar aangezien ik geen vervoer kon regelen ben ik maar thuis gebleven.
Dus dan nog maar wat geschuurt aan mijn kappen en een filmke gemaakt !!!!!

http://users.pandora.be/madnova/Nitro Project/


fotoos volgen nog
 
Koekdragster said:
Nou, volgens mij doe je toch wat verkeerd,
als je niet meer dan 17,7pk haalt uit een getunede speed..
Succes verder...


SPEED is NOG NIET GETUNED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
morgen terug naar de Vinni om terug te gaan banken en dan wrs SPEED ineens laten tune !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Zoals beloofd de fotoos het is wel een tijdje geleden maar kom :D

Zo staat hij er nogaltijd :

lvk07125.jpg




1 van mijn nieuwe aankope:

eLR07503.jpg




en dit vond ik persoonlijk toch wel noodzakelijk:

EwF07555.jpg


bLJ07696.jpg




Ik hoorde van den Donny dat ik er best kappen zou kunnen opzette omdat ik anders wel eens in een verkeerde klasse kon uitkome dus ben dan ook direct begonnen, het resultaat tot nu toe ;

16l07734.jpg


dOz07869.jpg


75e07927.jpg


N7008020.jpg


bf608096.jpg


eEZ08131.jpg




Het spreekt voorzich, niet :D ???

ZED08209.jpg




En natuurlijk niet te vergete mijne carbu, TUNED @ VRC

7KG08292.jpg




Voila dat was het weeral :D
Morgen terug naar Scootermania voor op de bank te gaan staan en wie weet wat heeft het nog in petto :D !!!!

greetsss
 
Last edited:
ik weet nie wat het is maar hij ziet der zo uitgezakt uit en daar bedoel ik dus de voorvork mee die lijkt me een andere hoek te hebbe dan origineel maarjah kan ook gezichts bedrog zijn he.
verder is et echt een super ding helemaal toppie
 
Back
Top