MBK nitro coronaproject

Ziet er veelbelovend uit, en dat frontje ziet er ook wel deftig uit!!

nogge een vraagje, als ik het goed zie gebruikt je nog steeds je earox velg? 13 inch duss?
zoja waar heb jij je slicks vandaan?
ik zoek me namelijk al een tijd suf naar 13 inch slicks.
Ik gebruik idd de origineele aerox velgen 13" :). Ik denk dat die slicks van stage6 idd niet meer te vinden zijn. Ik heb deze nog ergens 2dehands op de kop kunnen tikken samen met deze velgen, die bandjes hadden nog niet gereden. De prijs was er dan ook wel naar. Voor sommige onderdelen die nog zeer schaars te vinden zijn heb ik meer betaald dan de nieuwprijs was :grimacing:

1606294820243.png
De opbouw van het blokje is begonnen :grinning: . Ik heb enkel nog een rollement van de achteras nodig. ik heb deze al reeds 2x besteld maar dit rollement is niet het juiste. Heeft er iemand een idee van het juiste stuknummer van dit rollement en waar ik deze asap kan vinden?
1606295015107.png

lightningx8r

honda racing
serieuze vooruitgang ineens ! ziet er allemaal super netjes uit .
Een aerox bouwen staat ook nog op mijn lijstje , maar ik wil hem dan opbouwen met een 100 cc kader .
Blij dat er bij ons in belgie toch ook nog mensen met scootertuning bezig zijn .

serieuze vooruitgang ineens ! ziet er allemaal super netjes uit .
Een aerox bouwen staat ook nog op mijn lijstje , maar ik wil hem dan opbouwen met een 100 cc kader .
Blij dat er bij ons in belgie toch ook nog mensen met scootertuning bezig zijn .
Mee bezig is veel gezegd :grinning:. Ik miste wat ik vroeger had dus heb opnieuw een hebbedingetje gebouwd. Na deze stopt het terug :grinning: .
Al mijn stukken waren al zeker 9maand geleden besteld. Maar door de Corona regelmatig bericht gekregen dat de stukken niet meer gemaakt of niet meer voorradig waren. De levertijd was ook enorm voor enkele onderdelen, vandaar dat het projectje efkes heeft stilgelegen.

Advertisement - register to remove this