Nitro Project

goed bezig zo te zien , heb je ook in lint gezien maarja spijtig dat je er zo vroeg uitlag.

Alleen heb ik zo mijn twijfels wat betreft je score op de bank bij vinnie. +20 pk met jouw setup vind ik er net iets over. Zo heb ik niet alleen twijfels bij jouw score maar bij de meesten die hun scoot door VRC laten afstellen. Nog geen jaar geleden lag de max pk score rond de 19pk en nu heeft de helft van de VRC's klanten meer dan 20 pk. Dit weekend in lint haalden de meesten van + 20 pk maar een 17-18 pk. En dan zegt met dat dit te wijten is aan het weer. Over heel die vrc testbank heb ik zo mijn twijfels. maarja

Ik zou zeggen blijf zo voor doen en maak nog iets moois van die kappen ...
 
nitroproject said:
Inderdaad is nog veel werk aan maar had geen tijd meer om alles perfect af te schuren en heb het dan maar een goede schuurbeurt gegeven en er vlugtig een laagje verf over gespoten ;)

Maarjah als je een goed project wil neerzetten is het alles of niets.. je moet niet zomaar iets snel afraffelen want een project hoort immers netjes afgewerkt te zijn :W
 
Nitroproject REBORN !!!!!!

na een hele tijd stil te staan had ik dan toch besloten om door te gaan met mijn project !!

vernieuwingen :

1* eerst en vooral heb ik mijn SPEEDJE binnen gedaan bij de vinni om hem daar wat aan te werken => resultaat => Speed PRO RACE VRC TUNED => scoort nu 21.82PK op de bank

2* heb ik mijn kader ingekort

3* nafttank in het koffer

4* kappen bewerkt (maar ben er nog aan bezig want zoals jullie zulle zien is er nog veel werk aan :p)

5* ik heb dan ook een paddock gekocht

6* heb mijn project verlaagt

fotoos ;

Zo ziet hij er nu uit, een hele verandering vin ik zelf

Afbeelding_0241.JPG


Afbeelding_0271.JPG


Afbeelding_0301.JPG


zelfgemaakte wieldoorgang

Afbeelding_0331.JPG


en ik ben bezig met het polieren van mijn carterdeksel

Afbeelding_0381.JPG


mijn kader

Afbeelding_003111.JPG


mijn nafttank

Afbeelding_0311.JPG


voila se nen kleine update

en voor wie nog eens zin heeft in een meeting

Two1.JPG


en hier is het filmke van de vorige meeting die ook geslaagt was ( was er zelf aanwezig met project)

http://video.google.com/videoplay?docid=459568194691388329&q="Meeting+Part+One"+playable:true

greetss
 
Last edited:
Die Voorkant:X Voorkap en balhoofdhoek vindt ik er niet uitzien maar goed.
Achterkant word wel vet denk ik;)

Btw kan je geen betere uploadsite nemen:(
 
blok staat niet mooi vind ik persoonlijk.

Overigens: ben benieuwd hoeveel je op een andere bank haalt.
als je niet teleurgesteld wil zijn raad ik je aan om nergens anders te banken dan bij vinni.
 
Vind het blok ook niet mooi staan... die veer vindk veel te schuin/laag. En de voorkant?.. het spijt me maar ik kan het echt niet mooi noemen. Misschien als je alles af geschuurd hebt en een laagje verf eroverheen hebt dat t dan beter word :)
 
Spasta said:
blok staat niet mooi vind ik persoonlijk.

Overigens: ben benieuwd hoeveel je op een andere bank haalt.
als je niet teleurgesteld wil zijn raad ik je aan om nergens anders te banken dan bij vinni.


dit valt wel mee Hans, kijk maar maar naar die gouden Aerox, hij haalt bij Vinny op de bank 22,? en nu haalt hij buiten op de bank bij xsh, in dedemsvaart 21,8 dan lijkt mij wel dat die bank klopt!! :p

EDIT: en volgens mij ook nog met gare koppeling, want die dikke gast had de koppeling op dedemsvaart beetje gesloopt hoorde ik :D:D :X
 
Last edited:
Machiel. said:
dit valt wel mee Hans, kijk maar maar naar die gouden Aerox, hij haalt bij Vinny op de bank 22,? en nu haalt hij buiten op de bank bij xsh, in dedemsvaart 21,8 dan lijkt mij wel dat die bank klopt!! :p

EDIT: en volgens mij ook nog met gare koppeling, want die dikke gast had de koppeling op dedemsvaart beetje gesloopt hoorde ik :D:D :X

ken genoeg andere mensen waar het net andersom gaat.

banken bij vinni. 21pk. scoot bus in naar america. daar banken. 18 pk.
hmmm gek eh... ik vind het iig maar vage shit daar. scooters die door hem geprepareerd zijn scoren hoog (9 op 10 boven de 20/21)

nu maar weer ontopic (reageer maar via pm :p)
 
ja zie die pk's daar kunde blijve over spreken van welke bank juist is of welke ni!!
voor mij maakt het ni uit hoeveel pk ik heb als hem maar goed gaat da is het belangrijkste voor mij !!!!
en op dit moment gaat hem anders wel zeer goed naar mijn zin !!!!!

wat het uiterlijk betref heb ik al gezegt dat er nog veel werk aan is!!!!
en die nextkap vanvoor is gewoon omdat ik is iets anders wou proberen dan de rest en we zullen wel zien wat het wordt dan ...... :D

greets
 
Er word vaak genoeg gevraagd wat er met je voorvork/balhoofd gebeurd is dat ie zo schuin staat maar daar heb je volgens mij nog nooit op geantwoord?
 
Back
Top