- Nijmegen 29 Augustus

pollik

Well-Known Member
The Nimma Meeting

Type: Illegaal
Plaats: Nijmegen
Datum: Zondag 29 augustus
Tijd: 14.00

Geplande Activiteiten:

-Sprints
-Meeten
-Gezelligheid

Terein Informatie:
- Verzamelen bij Anac dan naar de plek toe! de meeste weten de plek dus daar kan je meteen naar toe komen

Opmerkingen:
- Blijf een beetje aan de kant staan
- Rijd niet door elkaar.
- Houd het netjes en heb respect voor elkaar!
- Racen en deelnemen aan de meeting is op eigen verantwoording


Hoop dat er veel mensen zullen komen. Hou het lekker gezellig. Ga niet op de baan staan maar gewoon langs de kant of op het gras. Als iemand muziek kan regelen zou dat geweldig zijn. We maken er een gezellige middag van!!

Door de vele vraag naar een meeting, heb ik voor jullie er weer eentje gepland. Hoop dat het dit keer beter weer wordt en weer veel lui zullen komen.

Hou dit topic netjes!! ga Niet offtopic, want dat verneukt deze topic. Zeg alleen als je komt of nog belangrijke vragen hebt over de meeting

Kom dus allemaal op 29 Augustus om 14.00 naar de Meeting plaats

Peace....
 
Advertisement - register to remove this

Aha ik zal er ook zijn dan.
Maar zaterdag ga ik naar Genemuiden naar de
sprintmeeting.
Dus ik zal de hele weekend leuk hebben.
Mijn probleem is al opgelost.
Maar ik zal ook mn uitslaag van mn scoot meenemen die ik
ga maken op de testbank en dan kunnen jullie zien.hoe en wat.
Peace mensen keep racing with yourselfs.
 
ey
dángelo kwil ook wel tegen jou racen alleen is de uitslag dan al zo snel bekend:p
mun scoot is eindelijk klaar:D egt zin in!!! ik heb wel wa muziek in mu scoot maja da gaat nie hard genoeg. maja
kunne we nie xtjem et zun alle een legale proberen te regelen?
denk dat de gemeenta da wel goed vind aangezien de woute ook nie echt problemen hebben met deze illegale meetings
 
Idd, een illegale meeting plannen op een dag dat er een legale sprint is is zowieso niet slim natuurlijk.
Verder kan je dit soort meetings beter met mensen uit de buurt doen dan die vanuit het hele land, of je moet het echt plannen en wat mensen gaat uitnodigen.
En ipv 1 week voor je meeting een topic te maken zou ik het voortaan een tijdje vantevoren doen, dan hebben mensen de tijd om in te plannen om te komen en hun scoot af te maken oid.
Suc6 met je meeting, maar ik denk dat behalve het vaste volk bij jou uit de buurt er weinig meer zullen komen.
 
a.s. Vrijdag komt er als het goed is een scooter stunt team uit Antwerpen, Belgie bij het politiebureau bij dukenburg. Er worden volgens de organanisatie geen bekeuringen uitgedeeld op die dag rond die plek. Dat hebben ze afgesproken met de politie.

Ffopletuh.jpg
 
Last edited:
ey razma en mol zijn jullie wel eens bij de meetings geweest in nijmegen???
nee zkr want het is altijd heel gezellig en altijd leuk!!! de laatste keren was het erg druk dus ons bevalt het wel anders zouden er geen meetings meer zijn he....en politie doet niet moeilijk bij ons!!! en die hele snellen scoots die met legale meetings enzo mee doen die komen toch niet (op de lokale na) omdat het een ILEGALE meeting is.

@ blueneonlight-> en ik ga kijken bij da stuntteam lijkt me egt super:D(Y)
 
ik heb absoluut geen interesse meer om naar illegale meetings te gaan..

@ blueneonlight: dat stuntteam is het ST.net Stunt Team :)
Ook een promostand van ST.net is waarschijnlijk aanwezig
 
jaguar courreur said:
ey razma en mol zijn jullie wel eens bij de meetings geweest in nijmegen???
nee zkr want het is altijd heel gezellig en altijd leuk!!! de laatste keren was het erg druk dus ons bevalt het wel anders zouden er geen meetings meer zijn he....en politie doet niet moeilijk bij ons!!! en die hele snellen scoots die met legale meetings enzo mee doen die komen toch niet (op de lokale na) omdat het een ILEGALE meeting is.

@ blueneonlight-> en ik ga kijken bij da stuntteam lijkt me egt super:D(Y)
Nou moet je mij eens precies vertellen waar ik zeg dat je meetings niet leuk zijn? Het enige wat ik probeer is je wat te sturen voor de volgende keer, zodat de meeting nog leuker kan worden en groter. Want dat wil je volgens mij.
 
Volgend jaar zijn er mooie legale mogelijkheden voor een grote meeting in Nijmegen...
Binnenkort meer info. Morgen ff praten daar :)
 
Back
Top