10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
Tom. said:
De organisatie had dit allang voor elkaar moeten hebben, nofi hoor.
maar ze hebben het gewoon teveel op het laatste moment aan laten komen.

we hebben nog al wat tegenslagen gehad! we werden opgehouden door meerdere instanties...........
er is nog iemand van de rabobank bezig om de verzekering rond proberen te krijgen, maar dit word te laat, daarom moeten we het wel af lassen. en wat we bedoelen met dat wij er toch met de scooters zijn is wat wij iedere zondag doen. wij rijden daar elke zondag om beetje af te stellen en te meeten. maar dit is dus illegaal.........

we hebben ons best gedaan, we zijn al vanaf december bezig hiermee. geloof mij maar voor ons is deze klap nog veel harder!!
 
jaguar courreur said:
we hebben nog al wat tegenslagen gehad! we werden opgehouden door meerdere instanties...........
er is nog iemand van de rabobank bezig om de verzekering rond proberen te krijgen, maar dit word te laat, daarom moeten we het wel af lassen. en wat we bedoelen met dat wij er toch met de scooters zijn is wat wij iedere zondag doen. wij rijden daar elke zondag om beetje af te stellen en te meeten. maar dit is dus illegaal.........

we hebben ons best gedaan, we zijn al vanaf december bezig hiermee. geloof mij maar voor ons is deze klap nog veel harder!!

Dus we kunnen nu aannemen dat alles wat georganiseerd was 100% zeker niet doorgaat en er ook nieman op hoeft te rekenen.

Het enige wat over is, is de wekelijkse zondag 'illigale' kleine meeting, waar zoals gewoonlijk alleen de mensen uit de buurt aanwezig zijn.

Klopt dat zo... ??
 
" Dus we kunnen nu aannemen dat alles wat georganiseerd was 100% zeker niet doorgaat en er ook nieman op hoeft te rekenen. " das een hele goeie !



de verzekering voor de omstanders is denk ik ingetrokken, want het sprinten was al op eigenrisico.
en de gemeente zal het niet toestaan tenzij de omstanders verzekerd zijn. lijkt me logish
 
jaguar courreur said:
we hebben nog al wat tegenslagen gehad! we werden opgehouden door meerdere instanties...........
er is nog iemand van de rabobank bezig om de verzekering rond proberen te krijgen, maar dit word te laat, daarom moeten we het wel af lassen. en wat we bedoelen met dat wij er toch met de scooters zijn is wat wij iedere zondag doen. wij rijden daar elke zondag om beetje af te stellen en te meeten. maar dit is dus illegaal.........

we hebben ons best gedaan, we zijn al vanaf december bezig hiermee. geloof mij maar voor ons is deze klap nog veel harder!!

Dus het is definitief afgelopen.
jammer maar helaas:(
 
big-t said:
de verzekering voor de omstanders is denk ik ingetrokken, want het sprinten was al op eigenrisico.
en de gemeente zal het niet toestaan tenzij de omstanders verzekerd zijn. lijkt me logish

klopt precies, ze zagen ongelukken en alles al voor zich.
terwijl we dranghekken hooibalen alles hadden om de toeschouwers te beschermen.

en sr.master:
jah alleen die kleine meeting, maar wij zijn bang dat er nog veel mensen zullen komen die niet op tijd gehoord hebben dat de meeting is afgelast
 
jaguar courreur said:
klopt precies, ze zagen ongelukken en alles al voor zich.
terwijl we dranghekken hooibalen alles hadden om de toeschouwers te beschermen.

en sr.master:
jah alleen die kleine meeting, maar wij zijn bang dat er nog veel mensen zullen komen die niet op tijd gehoord hebben dat de meeting is afgelast

ik zou die dag wel rekening houden met extra politie. zeker op dat terein die komen echt wel kijken!!!
 
Ik vind het een hele rare zaak en betwijfel of er ooit wel een verzekering is geweest..

Lijkt me stug dat het opeens zonder geldige reden word ingetrokken..
 
:(
Ik hoop dat er nog iets geregeld kan worden.
Want hier baal ik wel heel erg van, en meer mensen denk ik.

Alles geregeld, hele groep mensen belooft dat ze mee konden rijden.
En dat het kei gezellie zou worden.

En dan nu dit :(

Heel m'n rox weer in elkaar gedraait voor nimma.
 
Wim said:
Ik vind het een hele rare zaak en betwijfel of er ooit wel een verzekering is geweest..

Lijkt me stug dat het opeens zonder geldige reden word ingetrokken..

Ik denk dat jullie alles een beetje te zwart/wit bekijken... helaas...

Vorige donderdagavond ben ik zelf naar Nijmegen toegeweest om nog dingen af te spreken. Ik kan zeggen dat alles prima was voorbereid en overal aan gedacht etc. Ook betaling testbank, eettentjes enzo...

Helaas zijn andere instanties als bijv. verzekeringen altijd vaag (ook dat heb ik ivm Lelystad). Vaak beloven ze dingen etc en wijzen uiteindelijk de polis af om een niet-duidelijke reden. (been there, done that, dus ik kan deze situatie absoluut begrijpen. Dit is ook de reden waarom er geen competitie in 2005 kon zijn).

Wat verwachten jullie dan? Dat de meeting moet doorgaan met veel risico's voor de organisatie wat zeer risicovol is ? Of beter dat de datum wordt opgeschoven en dat het allemaal voor elkaar is zoals het hoort?

Erg jammer van de erg kortzichtige reacties hier...
Ik weet 300% dat de mensen hier zich absoluut hebben ingezet en hier al lang echt goed mee bezig waren.
 
Razma said:
Ik denk dat jullie alles een beetje te zwart/wit bekijken... helaas...

Vorige donderdagavond ben ik zelf naar Nijmegen toegeweest om nog dingen af te spreken. Ik kan zeggen dat alles prima was voorbereid en overal aan gedacht etc. Ook betaling testbank, eettentjes enzo...

Helaas zijn andere instanties als bijv. verzekeringen altijd vaag (ook dat heb ik ivm Lelystad). Vaak beloven ze dingen etc en wijzen uiteindelijk de polis af om een niet-duidelijke reden. (been there, done that, dus ik kan deze situatie absoluut begrijpen. Dit is ook de reden waarom er geen competitie in 2005 kon zijn).

Wat verwachten jullie dan? Dat de meeting moet doorgaan met veel risico's voor de organisatie wat zeer risicovol is ? Of beter dat de datum wordt opgeschoven en dat het allemaal voor elkaar is zoals het hoort?

Erg jammer van de erg kortzichtige reacties hier...
Ik weet 300% dat de mensen hier zich absoluut hebben ingezet en hier al lang echt goed mee bezig waren.





het is niet kort zichtig alles was tog zwart/wit als dat eenmaal staat kan er tog niks aan gedaan worden ?
 
Wil je aub even leestekens gebruiken en een normale zin? Dan weet ik wat je eigenlijk bedoeld
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top