10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
gaat helemaal goed komen zo te horen, nou hopen dat het weer mee zit. ik denk dat ik nog wel ff kom kijken wel zonder scoot...
 
we hebben heeeel slecht nieuws de meeting is afgelast door de verzekering:@ ze komen er nu ineens mee dat ze het niet willen dekken, en zonder verzekering mogen we niet rijden staat op de vergunning..............

tspijt ons dat we dit nu pas laten weten maar we hebben het net een uur geleden pas gehoord. we snappen dat er mensen zijn die pas te laat horen dat het afgelast is, wij zijn zelf met scooters gewoon aanwezig dat er in ieder geval nog iets te doen is.

sorry hiervoor, alles was rond en geregeld maar de verzekering laat het ineens af weten er is niemand die nu nog zoon evenement gaat dekken.
 
jaguar courreur said:
we hebben heeeel slecht nieuws de meeting is afgelast door de verzekering:@ ze komen er nu ineens mee dat ze het niet willen dekken, en zonder verzekering mogen we niet rijden staat op de vergunning..............

tspijt ons dat we dit nu pas laten weten maar we hebben het net een uur geleden pas gehoord. we snappen dat er mensen zijn die pas te laat horen dat het afgelast is, wij zijn zelf met scooters gewoon aanwezig dat er in ieder geval nog iets te doen is.

sorry hiervoor, alles was rond en geregeld maar de verzekering laat het ineens af weten er is niemand die nu nog zoon evenement gaat dekken.

Ik snap echt ff niet wat je hiermee wil zeggen?
 
Dat ze het nu illegaal gaan doen ???

Beetje triest dat toch niet alles rond is ...

Jammer maar helaas, zal dan moeten wachten tot lelystad :z

Kan er niets meer geregeld worden ??
 
Last edited:
idd, dat moet wel ff concreet gezegd worden,

GAat er nog wat geregeld worden ? JA / Nee
want voor mensen die vervoer regelen, carpoulen, aanhanger lenen en dergelijke.
is het zeer irri als er om de dag iets anders zou staan.
laat staan de mensen wie hun scoot nog in elkaar moeten draaien. mijne ligt uitelkaar bedoeling was 10 juli rijden, maar nu word het lely.

maar zou kut zijn als er vrijdag stond meeting gaat toch door, want dan kan ik het vergeten. snappie
 
big-t said:
idd, dat moet wel ff concreet gezegd worden,

GAat er nog wat geregeld worden ? JA / Nee
want voor mensen die vervoer regelen, carpoulen, aanhanger lenen en dergelijke.
is het zeer irri als er om de dag iets anders zou staan.
laat staan de mensen wie hun scoot nog in elkaar moeten draaien. mijne ligt uitelkaar bedoeling was 10 juli rijden, maar nu word het lely.

maar zou kut zijn als er vrijdag stond meeting gaat toch door, want dan kan ik het vergeten. snappie
ik denk dat de organisatie het wel fijn zou vinden als mensen ook wat geduld op kunnen brengen op dit moment.ik denk dat de uitleg duidelijk genoeg was en wat maakt het uit of je het nu weet of bv vanavond GEEF DIE MENSEN DE TIJD OM MAYBE WAT ANDERS TE FIXEN inplaats van om de 10 minuten te vragen hoe het zit
 
doe ik toch ook, ik zeg toch niet dat ze NU met een antwoord moeten komen,

als hun vanaaf hun verhaal hier neerzetten heeft er niemand problemen mee,
maar je snapt dat als er vrijdag bv om 20:00 staat. plannen gewijzighd meeting gaat door, dat dat voor veel aan de late kant is.
meer zeg ik niet, want vind het zeer jammer !
 
De organisatie had dit allang voor elkaar moeten hebben, nofi hoor.
maar ze hebben het gewoon teveel op het laatste moment aan laten komen.
 
big-t said:
doe ik toch ook, ik zeg toch niet dat ze NU met een antwoord moeten komen,

als hun vanaaf hun verhaal hier neerzetten heeft er niemand problemen mee,
maar je snapt dat als er vrijdag bv om 20:00 staat. plannen gewijzighd meeting gaat door, dat dat voor veel aan de late kant is.
meer zeg ik niet, want vind het zeer jammer !
laten we hopen dat ze nog wat anders kunnen fixen want ik denk dat er anders weinig mensen naar nijmegen gaan af reizen.
 
Waarom zou een verzekeringsmaatschappij zich terug trekken als het is goedgekeurd door politie & gemeente en er een vergunning is afgegeven
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top