10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
Tom K said:
haha ... de verzekering zijn kk lijers, altijd gezeik met die gasten.

Nog zo'n kortzichtige reactie..

Een verzekeraar is een bedrijf. Bedrijven maken winst en moeten risico's indekken en organisaties/mogelijkheden afwegen voor ze definitief contracten afsluiten. Soms kan dat risico genomen worden, soms niet.

Sprints worden gezien als groot risico, scooters en bromfietsen ook en de combinatie al helemaal. Ik ben meer dan een jaar actief geweest een verzekeraar te vinden die de situatie begrijpt, wil luisteren en goede afwegingen kan/wil maken. Het is niet nix uiteraard...

Jammer dan je dan zegt dat het kk (wat een woord uberhaupt) lijers zijn en altijd gezeik? nee... zeker niet altijd gezeik. Er zijn een aantal verzekeraars/adviesbureau's die graag willen bijstaan, maar geen toestemming krijgen van de overkoepelende bedrijven en/of grote filialen. Ik heb ook aardig wat positieve ervaringen ermee.

@ .:manus:. vaak staat er in de polis in kleine lettertjes dat deze ten allen tijde gewijzigd kan worden
 
ik wil absoluut niet flamen... maar ik hoop dat sommige mensen gewoon even nadenken wat er allemaal bij komt kijken ipv gewoon kort te reageren.

Ik weet absoluut dat de Nimma Crew uiterste best heeft gedaan, maar helaas... ze hebben het geprobeerd en ik vermoed dat er weer een nwe poging komt. Alle steun zal zeker welkom zijn geloof ik.
 
Dennis said:
er kan nu toch wel een abus om ronnie?

Kan dan mischien ook even topictitel aangepast worden, dat gelijk te zien is dat hij is afgelast, dan kan hier gelezen worden waarom. :)
Is het voor iedereen gelijk duidelijk :*
 
Inne ik richt ook niet zo zeer op jou:*
Jij geeft alleen een duidelijke verklaring...

Ik vind dat dit topic nog wel ff open kan blijven.
Er is dus blijkbaar wel een meeting maar geen sprints, dus er is wel wat te doen.
Mocht het nog een keer uit de hand lopen gaat hij wel dicht en vallen er ook warnings!
 
uhm ronnie, we doen niet aan illegale meetings hier...

zoals er vorige pagina staat, komen hun wel, wat ze elke zondag doen(illegaal branden staat er)

Topictitel heb ik fixed iig
 
Ja heb je wel weer gelijk in.
Maar vanuit mij mag hij open blijven, wie weet wordt er nog wat geregeld.
Je moet altijd positief blijven;)
 
jah we zijn erover na aan het denken wat we doen...........of we volgend jaar nog wel een meeting willen houden aangezien onze reputatie naar de kl*te is..

maarja als we beslissen om het te doen dan horen jullie het wel.

greetz
 
als we een andere meeting organiseren doen we het volgend jaar, want wij posten pas als onder alles handtekeningen staat en alles kan laten zien en bewijzen dat het geregeld is.

maar ons vertrouwen in een aantal instanties is aardig verdwenen er zitten honderden uren werk in allemaal voor niks, maar ik denk dat we wel terug komen maar dan volgend jaar.
 
Ben er nu ook van overtuigd dat dit buiten jullie schuld om is.
tis gewoon jammer, maar helaas.
imo heeft nimma crew reputatie weinig geleden.
Andere die ook inzien dat dit buiten jullie schuld om is, zullen dat ook zo zien.
 
helaas dat het zo gaat, maar zoals Tom. al zegt, niet jullie schuld. Maar had de verzekering geen handtekening neergezet oid dat het geregeld was?
 
Maar wat ronnie weer zegt: de verzekering heeft afgezegd voor het sprinten is het niet?.
Dus dan kan er nog wel een legaale meeting worden gehouden.
met testbank toch?.
Dus dan kan alles tog wel doorgaan maar dan ZONDER sprint.
 
Jonges ik vind het zelf heeel erg kut dat het niet doorgaaat had er zin in gehad maargoed.... jullie kunnen het niet helpen kvind het nog kutter voor organisatie ik weet een beetje wat organiseren inhoudt...
Maargoed wij komen denk nogwel naar wieler baan en we maken er gewoon iets gezelligs van met zijn allen :D
Groete TTM!
 
.::manus::. said:
Maar wat ronnie weer zegt: de verzekering heeft afgezegd voor het sprinten is het niet?.
Dus dan kan er nog wel een legaale meeting worden gehouden.
met testbank toch?.
Dus dan kan alles tog wel doorgaan maar dan ZONDER sprint.

Je moet kijken wat 'Jaguar Coureur' zegt. Het gaat gewoon niet door, omdat vergunning niks meer voorsteld zonder die verzekering :)
 
Maikel said:
Je moet kijken wat 'Jaguar Coureur' zegt. Het gaat gewoon niet door, omdat vergunning niks meer voorsteld zonder die verzekering :)

precies, en we zouden subsidie en alles krijgen (die later terug betaald moest owrden) nou dat kunne we nooit terug betalen zonder sprints. en schulden hebben we niet zoon zin in.............bovendien was een verzekering een voorwaarde van de vergunning, dus die is nu niet veel meer waard.

edit* we hebben een de groep ietsjes uitgebreid en beginnen volgende week met een meeting voor 2006:) maar we doen alles rustig aan en als echt alles rond is en overal handtekeningen staan zien jullie het wel op het forum verschijnen
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top