- 30 mei Nijmegen

pollik

Well-Known Member
Type: Illegaal
Plaats: Nijmegen
Datum: Zondag 30 mei
Tijd: 14.00
Geplande Activiteiten:

-Sprints
-Meeten
-Gezelligheid

Terein Informatie:
- Verzamelen bij Anac dan naar de plek toe

Opmerkingen:
- Blijf een beetje aan de kant staan
- Rijd niet door elkaar.
- Houd het netjes en heb respect voor elkaar!


Yooo People het was 9 mei zo gezellig dat we 30 mei weer een meeting houden. Er waren deze keer meer snelle dus hopen dat 30 mei er nog meer forummembers met snelle scoots komen om te racen tegen elkaar. We hebben geen geouwehoer met de woute zoals ze dat op vele meetings wel hebben. Dus kom gewoon gezellig langs!

Peace....
 
Advertisement - register to remove this

leuk ik kom weer denk ik met me rete snell rieju :p

Het RSB ''team'' moet ook komen was vet hele aanhanger vol scooters.
 
ik ben altijd gweest op alle meetings, maar ik heb kans dat ik de 30ste moet werken dus dan niet kan komen.....
 
kijk dat maakt een hoop duidelijk iedereen d8 dat jullie samen een team waren, maar nu is het volkomen duidelijk :)

Tot zondag mensen
 
ik vind het jammer dat ik niet kom... tis wel een gave baan:D en ondertussen is mij 70cc ook geïnstalleerd :W maar ik denk niet dat het wat word.... heeft er trouwens nog iemand een stel bridgestone/michelin race bandjes 90/90/10 :p ? maarja tot de volgende meeting dan maar....
 
ik was vandaag bij wielerbaan, zag er goed uit.

Maarre we moeten dtoch eens iets aan die uitgangen doen. dit is geen porum zo
 
Yo people wij zijn ook weer van de partij de neo's van sander gaat nie mee jammer genoeg :( maar de aerox van ten is der weer bij en ook mijn speedfight zal der weer bij zijn :|
Ik zie jullie zondag......
 
voorstel...

(Y) yow man..khoorde dat er nix was te doen op de meeting deze x..jammer maarja volgende x beter...leek me opzich wel n goed plan om een x's'avonds als het mooi weer is een meeting te houden rond 19:00 uur ofsow...iedereen heeft dan namelijk wel tijd volges mij..
owja..en ook al heb je 50 cc onder je scooter ben niet bang om dan aan de kant te gaan staan en alleen maaar te gaan kijken maar daag ook mensen uit..dat maakt de meeting ook zo saai want alleen 30 x kijken naar snelle scooter's die je al vaak hebt gezien word ook saai..maarja khoor jullie meningen wel rustig
 
FLUORZIP said:
(Y) yow man..khoorde dat er nix was te doen op de meeting deze x..jammer maarja volgende x beter...leek me opzich wel n goed plan om een x's'avonds als het mooi weer is een meeting te houden rond 19:00 uur ofsow...iedereen heeft dan namelijk wel tijd volges mij..
owja..en ook al heb je 50 cc onder je scooter ben niet bang om dan aan de kant te gaan staan en alleen maaar te gaan kijken maar daag ook mensen uit..dat maakt de meeting ook zo saai want alleen 30 x kijken naar snelle scooter's die je al vaak hebt gezien word ook saai..maarja khoor jullie meningen wel rustig


ja niemand durfde tegen mij de vorige keer :( ik was dat dus al van plan maarjah allemaal schijterds die niet tegen een st. kymco durven:(:(
 
Back
Top