Nieuwste Wapen Politie

Originally posted by groggy

jawel hoor, je moer er alleen ontheffing voor hebben. wij hebben geimporteerde Mazda miata [komt uit VS] en heeft achter uitparing voor kleine nummerplaat, en wij hebben ontheffing voor kleine nummerplaat. een buurman had ook een kleien nummer plaat op zijn alfa 147 voor. Die kreeg wel een boete :p

Stelletje zeikers. Waar slaan die regeltjes op:mad:

kweenie, denk eigenlijk van niet, ik denk dat het ligt aan de auto, en of je kleine nummerplaten mag hebben zal allemaal wel in RDW raporten staan...

Corvette (model 94-97)

GEEN Z1 btw!.

Z1 is een "getunde" corvette. Dan de race versie.

En als je een Z1 hebt kan je hem nog naar Calafornie in Amerika zenden naar Callaway, dan verlagen ze hem etc (zelfde als Brabus en AMG)

V8 5.7 Liter.

Kosten een duizendje of 40 45 (gulden).

Slurpt echt heeel veel benzine dacht 1 op 4.5/5.

En gaat echt van alles! aan kapot.

Maar gaat wel als de brandweer:)

En ik kan het weten want mijn pa heeft een corvette gehad.
'81 geheel gereviseerd.

5.7 liter V8 motor uit Amerika geinporteerd, laten tunen etcc.
Daar zaten pas echte carb's op8).
Echt heel mooi.

Maar we hebben hem verkocht vanwege: Teveel slurpen en echt alles ging kapot.

Ik zal btw wel eens een keer een foto-tje posten.

mzzl

Originally posted by Boeie
Het Streetracen gaat gewoon door!

1019227641-streetrace.jpg
:D

Bij Blik op de Weg doen ze wel meer illegale dingen dan die nummerplaten.
Laatst zag je een shot van die camera auto (volvo 850 station) van de voorkant, en ja hoor, de MISTLICHTEN stonden aan!
Het was een shot van op klaarlichte dag... |(

Ik email gestuurd maar die aarzen hebben een auto-reply systeem.. :|

Je mag alleen met zo'n klein plaatje rijden als er op je KENTEKENBEWIJS een aantekening over staat vermeld, anders niet...dus alfa's enzo mag offiecieel niet....maar een wagen uit amerika ofzo krijgt gewoon een extra aanteking in zijn kenteken bewijs bij invoering...in nederland

Alfonso

Originally posted by groggy
kweenie, denk eigenlijk van niet, ik denk dat het ligt aan de auto, en of je kleine nummerplaten mag hebben zal allemaal wel in RDW raporten staan...

Back