OK, zillion je hebt gelijk. het is idd hel irritant om steeds op elkaar te replyen. dit zal ook de laatste zijn. ik vind dit en jij vind dat.. tjah. maar ok. kzal me er dan bij neerleggen. enkel om dan maar de discussie te beindigen wnt het loopt een beetje uit de hand. en remcow.. ik weet ook niet wat er in opgeslagen word
, maar tjah ik wil wel eens zien hoe je esysteem zal werken zonder Busmastering. En nog wil ik een X tegen je zeggen .. je moet goed lezen remcow.
qwote
dit zei ik:
Wat voor plaatjes de pc op het beeld brengt heeft tegenwoordig bijna geen ene zak meer te maken met de processor. Wat wel daarop invloed heeft is de snelheid sjoerd. Ik zit nu op mijn 2e stage van school van half jaar. En daar test ik dat soort dingen vooral.
Kijk de video kaart werkt nu helemaal alleen.
dat proces heet BUSMASTERING.. de videokaart ( net als alle andere kaarten die minimaal van het MCA type zijn hebben dat. Dat betekent dat ze info kunnen ontvangen en versturen, berekenen enz. zonder de processor daar vor te kunnen gebruiken.
ik zei dus dat onderwerpen zoals de artificial intellegence ( ai ) nix met de grafische kaart te maken heeft. Ook andere reacties van voorwerpen in het spel zullen door processor berekent worden. zillion mijn excuses dat ik me niet wilde verdiepen in je test en een conclusie gaf, maar remco ik heb bij vele bedrijven gezeten en nog nooit met eigen ogen een AMd server gezien.. of gehoord en dan enkel om de reden dat hij SUPER stabiel moet zijn. was gisteren ook het onderwerp bij een TOwn Meeting van getronics waar ik nu werk. maar nu gooi ik he over een hele andere boeg wat ik niet hoor te doen en begin de discussie opnieuw.
Ik denk dat het topic gesloten kan worden want de topicstarter is tevreden en sjoerd kan ook met zijn advies vooruit.