"Nieuwe" scooter ;)

Top die ik gehaald heb: 125 teller. Maarja er is veel te veel wind en ik zat gewoon rechtop dus een eerlijke meeting (rechte weg, windstil) zit er niet in.

Waarom reply ik hier eigenlijk op? Ojah om andere mensen te laten weten dat VDM ook wel weet dat dit de topspeed is die ik tot nu toe gehaald heb maar dat er nog meer inzat omdat ik pas 13500/600 rpm draaide
 
Originally posted by Ruud


Waarom reply ik hier eigenlijk op? Ojah om andere mensen te laten weten dat VDM ook wel weet dat dit de topspeed is die ik tot nu toe gehaald heb maar dat er nog meer inzat omdat ik pas 13500/600 rpm draaide

HAP :p
 
St. kleuren, maar toch wel vet :)

Spuit die knipperlichten + achterlicht ook ff zwart ... en die voorknipperdingen kunnen veeel zwarter.
 
Originally posted by Runner Rules !!
St. kleuren, maar toch wel vet :)

Spuit die knipperlichten + achterlicht ook ff zwart ... en die voorknipperdingen kunnen veeel zwarter.

lees het topic en smokespuitbus was op en ben te lam om een nieuwe te halen
 
Originally posted by Ruud


lees het topic en smokespuitbus was op en ben te lam om een nieuwe te halen

Mjajaja.. je bent gewoon BANG om je uiterlijk te veranderen :p

neej Rewd, ziet er goed uit 't dingetje :)
 
ik vin uhm wel leuk maar optisch niet bijzonder eigenlijk. Ook al is ie zonder spetterbord wel mooier hoor (hoop dat je al aan het idee gewend bent).

Maarjah dat zal wel zijn om het zo geheten: "wolf in schaaps kleren" effect te vergroten denk ik:!

greetzzzz
 
Back
Top