"Nieuwe" scooter ;)

Ruud

heeft een SP :S
renner3.jpg

renner2.jpg

renner4.jpg


MET kappen ;)
 
Advertisement - register to remove this

netjes gepoetst.... al1 doe idd eens wat aan die CarterPan!! :p
spuit die 8erlichten ook nogff mee met die smoke spuitbus
 
Ziet er goed uit! Inderdaad die carterkap ziet er niet uit :p. Ik vindt het nog steeds jammer dat zo'n Malossi pijpje der niet is voor mn Honda :( Dus met deze runner kom je 23 februari?

Greetzz DAW
 
waarom heb je er geen andere achterlicht unit in, en maak hem de volgende keer goed schoon (ook de velgen).


die knipperlichten voor zijn ook nieuw toch?
verders nog steeds een mooie scooter.
 
Originally posted by SBK 2001
waarom heb je er geen andere achterlicht unit in, en maak hem de volgende keer goed schoon (ook de velgen).


die knipperlichten voor zijn ook nieuw toch?
verders nog steeds een mooie scooter.

knipperlichten zijn oud, ding heb ik niet schoongemaakt, wat voor achterlichtunit zou ik erin moeten doen dan?
 
Originally posted by DAW
Ziet er goed uit! Inderdaad die carterkap ziet er niet uit :p. Ik vindt het nog steeds jammer dat zo'n Malossi pijpje der niet is voor mn Honda :( Dus met deze runner kom je 23 februari?

Greetzz DAW

Ik heb nooit gezegd dat ik zou komen... dat doen anderen voor mij blijkbaar HE JASPER?

;)
 
Originally posted by SBK 2001
waarom heb je er geen andere achterlicht unit in, en maak hem de volgende keer goed schoon (ook de velgen).


die knipperlichten voor zijn ook nieuw toch?
verders nog steeds een mooie scooter.

Achterlichtunit is tog ook in diepzwart te verkrijgen? Dat staat wel vet, vinnik eigenlijk. Maar ja, wie ben ik...

Verder wel kewl ding, Dark Dream ofzow tog?

Xie hem wel in Almelo Ruud

Greetz
 
Back
Top