Nieuwe Parts #12

Status
Not open for further replies.
doet me zo een beetje denken aan de Yasuni Z :D

ga je daar dit seizoen zelf mee rijden Heiko ?

nee, ik rijd met een stage6 racer. deze staat nu klaar. henk rijd op mijn zelfbouwblok met 98cc. En daarnaast zal ik/hij af en toe met de oude scooter (zip sp) van Ritch met wheeliebar rijden, hier komt een opgeboorde met verlengde slag blok onder (97,2cc)

de evo94cc (mina) wordt voor Tomothy Bruyneel, dit is dus ook zijn uitlaat. binnen twee weken gaat het op de bank en zullen er grafieken worden gepost.

@ Dj: tja.....
 
nog niet geweest dacht ik...



eflc2r.jpg





Kitje zonder carter € 2130.00
Kitje kompleet met carter € 2730.00


23rqrgm.jpg
 
Gyronethics Spider voor Aerox/Nitro

news_gyronetics_spider_1.jpg


news_gyronetics_spider_2.jpg


Als ik het goed heb gezien zelfde fabrikant als de black diamond, maar dan weer een nieuw design...

Onthult op de 7de editie van Saarbrücken Scooter Customshow.
 
Het ontwerp zelf is al niet efficiënt voor sprinters, in de zin van, met dit ontwerp is het niet mogelijk om een zeer laag gewicht te bereiken en toch nog voldoende sterkte te behouden.
 
Het ontwerp zelf is al niet efficiënt voor sprinters, in de zin van, met dit ontwerp is het niet mogelijk om een zeer laag gewicht te bereiken en toch nog voldoende sterkte te behouden.

Sprinters die met 13" rijden, zijn over het algemeen geen mensen die de scooter tot het uiterste minimum in gewicht proberen te krijgen.

13" weegt meer aan band en materiaal + een stuk groter traagheidsmoment wegens de grote diameter + gewicht.

Als de velgen nu eenmaal al een stuk lichter zijn als de originele is dat mooi meegenomen.
In vergelijking tot de ijzeren TNT velgen....
 
Oke, ik zag niet dat ze 13" waren maar als dat zo is dan fair enough.
En lichter kan het natuurlijk wel zijn en dan is het mooi meegenomen. Ik had het ook enkel over het ontwerp :p.
 
Klopt maar dat is de eerste Mina die ik heb gezien!
Ik neem aan van deze fabrikant? Als ik me niet vergis is er namelijk al heel lang een twin cilinder versie voor mina te krijgen namelijk.

@Banden, produceren deze nou ook een andere kleur rook bij het burnen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top