Nieuwe led knipperlichten met nieuw knipperlichtrelais

Zip van Lau

New Member
Ik heb zojuist nieuwe DMP Sport 1 knipperlichten gekocht (voor en achter) voor mijn zip en hierbij zat een nieuw DMP knipperlichtrelais. Nu heb ik alles aangesloten (weerstanden zitten er al op bevestigd, alles zou plug en play moeten zijn). Bij het testen knipperen de lampjes heel snel waardoor ik ben gaan kijken naar het bijgeleverde relais en waar ik deze kon bevestigen (ik ben een leek en kon heel weinig vinden op internet). Hoever ik kwam was dat ik de draden van het huidige knipperlicht relais moest verbinden met de nieuwe maar in eerste instantie kloppen de kleuren die genoemd werden niet met de kleuren die bij mij met het oude relais verbonden waren en wanneer ik ze met het nieuwe relais verbind verandert er niks en slaat de zekering door als ik de scooter probeer te starten.

Hebben jullie enig idee?
 

Attachments

  • IMG_1727.jpeg
    IMG_1727.jpeg
    214.8 KB · Views: 12
  • IMG_1728.jpeg
    IMG_1728.jpeg
    104.4 KB · Views: 14
Advertisement - register to remove this

volgens mij heb je een start relais in je handen op de foto . Op een knipperlicht relais zitten meestal 2 of 3 draden . Hier zitten dikke accu kabels op
En ( maar dit weet ik niet zeker ) zit bij jou zip niet het relais in de spannings regelaar
Dat zal een hoop verklaren, heb je een idee waar ik die spanningsregelaar kan vinden?
 
Als het via de spannings regelaar loopt he , dat weet ik niet zeker , maar meestal zit het relais onder de voor kap , en de regelaar kan daar ook zitten , of bij de accu . Maar er komt vast nog wel een reactie , van iemand die het zeker weet. En ik zou je adviseren , om voor een paar euro , een relais te kopen voor led knipperlichten , hoef je ook niet met weerstanden te klote . Zit het relais in de regelaar , moet je toch je bedrading aanpassen .
 
1697176839894.jpeg