Heeft er iemand misschien ervaring met de nieuwe tank vlotter voor de peugeot kisbee?

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Aangezien me oude tankvlotter voor mijn peugeot kisbee niet meer zo goed werkte een nieuwe gekocht.
Ik kom via via achter dat het oude model dat vertikaal naar beneden steekt is gewijzigd naar een model dat horizontaal afbuigt (naar eerst vertikaal via een bocht horizontaal te gaan.

Nou kon ik me oude vlotter gisteren zo eruit halen.. Aangezien die zo vertikaal eruit en erin past.
Het viel me op bij het nieuwe model vlotter, de drijver met het stangetje wel in de tank wil, maar waar de sensor zit en die dus nou horizontaal gaat past die niet meer zomaar zonder enige demontage in de tank.

Ik vroeg me af of iemand hier op dit forum al eens het nieuwe type gemonteerd hebt..?

En weet iemand ook waarom peugeot deze vernieuwing heeft doorgevoerd?


Nieuw model:

tank_vlotter_kisbee_4_.jpg



OUD model:

0084394_PEU779279-jpg.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hallo eurokit,

De reden waarom peugeot de tankvlotter heeft verandert zal voor een groot deel liggen met "nieuwere" technologie, meer precisie. Zodat je exacter weet hoeveel brandstof er nog in de brandstoftank zit. Ik weet niet waarom ze het zomaar hebben verandert qua positie maar het zal gewoon liggen aan de sensor denk ik dan.
 
Back
Top