Nieuwe carb + dr70 47 mm, na 3e x nix meer

Stevy

Well-Known Member
Ten 1e hey iedereen nieuw op dit scoot forum :) Heb een supervaag probleem...

Heb van het weekend nieuwe cilinder (dr70 47 mm peugeot) en een nieuwe carb(malossi 19 mm) onder me speedfight2 lc gezet. Zaterdagavond voor het eerst getest. Liep na 3 x kicken heerlijk, 5/10 minute warm laten draaien en weer uitgezet. Toen zondagmiddag stuk gereden, denk zon 10 km. Reed ook perfect, natuurlijk geen volgas gewoon heel rustig aan.
Bougie kleur was bruin met sproeier 80.

Toen zondag om 6 uur weer gestart, ging weer makkelijk aan maar na 20 seconden zakte ie in, ging uit, en sindsdien nooit meer angekregen...

Heb t volgende al gedaan:
- ontesking klopt
- spruitstuk/membraan klopt, er is benzinetoevoer.
- Olie klopt ook
- kvs is goed niveau
- heb geen warmloper/vastloper gehad, heb daarna cilinder en al er weer af gehad en er was nix te zien.
- nieuwe zuigerveren

Naja dan kan t lijkt mij aan nog maar 1 ding leggen: de compressie. Naja heb dus nieuwe zuigerveren, dat hielp niet, alle pakkingen gecontroleert en ook dat klopt. Verder kenk eigenlijk geen goeie manier om het testen, maar weet ook bijna cker dat de compressie er is.

iemand nog een ander id? ben egt door alles heen pfft. Weet ook gewoon niet waar het aan kan liggen :s.

thnkx voor lezen en antwoorden

gr
 
Advertisement - register to remove this

Mmmm ligt t aan mij of komt het gewoon door die DR...
Heb er namelijk ook 1 en afstellen is gewoon niet te doen....
Zijn al 2/3 weken bezig(met 1 die er aardig wat van weet), en het lukt gewoon niet...
Dus zal t niet aan de DR liggen ????

Of kunnen de topicstarter en wij het niet;)
 
Back
Top