Nieuw! Brede aerox velgen van kiesler (nee niet die oude)

Status
Not open for further replies.
Folkert@MinaRally... ooit over nagedacht waarom 2wielerbanden rond zijn? Juist ja, om bochten te kunnen maken. Hier heb je je verklaring om geen brede banden te monteren; maar ik snap je hele discussie niet want een brede band op een motor/scooter heeft helemaal niet zoveel effect, het is gewoon mooier.
Bij deze Kiesler velg gaat je band helemaal niet breder staan, alleen je wangen.
 
Hey ik wil dit topic niet omhoog kicken ofzo maar aangezien de meeste mensen hun kiesler rox velg bij euroscooters koopt voor 150 eurie ligt ie bij www.speed-parts.nl voor 139 eurie weet niet of het al gezegt is, maar denk meld het maar effe :)

scheelt je toch weer 10 eurietjes
 
nau ik heb de velg dus besteld bij euroscooters.nl
vandaag gekregen MET EEN DIKKE KRASS EROP potjandoppie bedankt euroscooters!!
(gloeiende gloeiende hete peren)
maar het zit zo ik heb er een gewoon complete (gebogen model) ventiel op gezet maar nau kompt hij telkens tegen mijn remklauw aan Fuck!
met het standaart model ventiel (rechte) is het alleen maar erger omdat hij nog meer omhoog steekt.
op mijn standaard achtervelg zit er een soort van knik in om het ventiel diagonaal te zetten!
dat zit niet op de kiesler zeker disign fout!

mijn vraag heeft er iemand zo'n velg @ Aerox en hoe hij dat gedaan heb met zijn ventiel??? Welk model ventiel? en waar te halen?

Please HELP!!!
 
Last edited by a moderator:
Hey, als je er een kras op hebt dan bel je toch gewoon even naar euroscooters om het samen op te lossen, plaats van zo te reageren :S.
 
heb al een mailtje gestuurt over deze siuatie(wel gewoon beleeft)
ik wacht af....
 
Last edited by a moderator:
ist der nicht breit? het scheelt 2 of 3 cm

ik vind t onzin om 140/50 euro uit te geven voor die centimetertjes.
 
quote/ eruit schuren.... die heb je zo weg /quote

ja ik ga men gloednieuwe velg nog meer verkrachten! hoii

quote/Het is uberhaupt zonde om geld in een scooter te steken/quote

precies hoe haal je het in je hoofd om er benzine in te smijten weet je wel hoe duur dat is!..!
 
tatung said:
ja ik ga men gloednieuwe velg nog meer verkrachten! hoii
precies hoe haal je het in je hoofd om er benzine in te smijten weet je wel hoe duur dat is!..!

Bijdehandje :rolleyes:

Ontopic: Weet er nu al iemand wat van de PEUEGEOT adaptor die leverbaar zou moeten worden?
 
tatung said:
nau ik heb de velg dus besteld bij euroscooters.nl
vandaag gekregen MET EEN DIKKE KRASS EROP potjandoppie bedankt euroscooters!!
(gloeiende gloeiende hete peren)
maar het zit zo ik heb er een gewoon complete (gebogen model) ventiel op gezet maar nau kompt hij telkens tegen mijn remklauw aan Fuck!
met het standaart model ventiel (rechte) is het alleen maar erger omdat hij nog meer omhoog steekt.
op mijn standaard achtervelg zit er een soort van knik in om het ventiel diagonaal te zetten!
dat zit niet op de kiesler zeker disign fout!

mijn vraag heeft er iemand zo'n velg @ Aerox en hoe hij dat gedaan heb met zijn ventiel??? Welk model ventiel? en waar te halen?

Please HELP!!!
:D.

Over de Peug adapter heb ik ook niks gehoord..
 
ik kan ook wel wat anders zeggen....julie SchorrieMorrie!

btw weet iemand ook een oplosing voor de ventielen kwestie??
 
Mizzle said:
Zou de Pia adaptor hééél misschien ook niet op de Peug passe? :?
(misschien iemand die wil kijke of dit past? :* )
lijkt me niet, past een runner/nrg naaf op een speedfight oid?:+
 
Xyntaxis said:
runner/nrg velgen zitten zowiezo al vast met een adapter.. hij vervangt de standaard adapter gewoon.

idd, en een rox heeft ook een adapter, die velg van een aerox is erop gemaakt om te passen op een adapter zodat het allemaal netjes in het midden zit.
 
Ik wil ook een kiesler velg halen maar nu heb ik een aantal vragen waarop ik het antwoord niet terugvind in dit topic.
1. De wielklos valt bij een std aerox velg, IN de velg laten we maar zeggen, dit lijkt op de foto's van een kiesler velg niet zo te zijn, klopt dat?
2. Moet je naast bussen/ rubbers bij de uitlaatophanging nog ergens anders iets opvullen?
3. Ik heb gehoord dat het ventiel tegen je remklauw aan zou kunnen komen, wat voorn ventiel zou ik mee moeten bestellen?
bvd, Tom
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top