Verschillen Oud En Nieuw Type DNA ???

Status
Not open for further replies.

psycho

Well-Known Member
Hoi mensen....

Ik wou graag weten welke verschillen er zijn tussen het OUDE en NIEUWE type DNA....

Het stuur is anders voor zover ik had ontdekt....
Is het oude type wel gewoon te monteren erop????

Aangezien je met het nieuwe type volgens mij veel rechter op zit, wat het echte DNA gevoel weg haalt, volgens mij...

Welke verschillen zijn er nog meer????

Weet iemand hoe de koppel is(vergeleken met andere scoots), en wat de std. top ongeveer is???
Aangezien er volgens mij geen 1 precies 45 rijd....

Ook zou ik wel willen weten wat die doet op de rollerbank zonder vario-ring, aangezien ik geen zin heb in problemen.....

Mvg Ricardo
 
Advertisement - register to remove this

Zijn allemaal vragen die jezelf Moet ondervinden en proberen..Voor rollerbank Ga lekker naar politie en zet hem erop Weet je genoeg.Kwa koppel Is elke scooter versschillend,Gewoon goed afstellen...
 
loos :rolleyes: , 'koppel' is bij 2 originele nieuwe dna's gewoon hetzelfde hoor. Blok is gewoon hetzelfde.
 
loos :rolleyes: , 'koppel' is bij 2 originele nieuwe dna's gewoon hetzelfde hoor. Blok is gewoon hetzelfde.

Leuk alleen weet ik dus ook niet hoe die is bij het oude type.....

-----------------------------------------------------------------------

Word het nieuwe type trouwens std. geleverd met de Duo-steuntjes?????

Aangezien ik geen enkele foto kan vinden waar deze erop zitten....
T gaat om t goud/grijze model...
 
Waarom ga je niet naar de dealer en bekijk je het goed en maak je een testritje... hoe moeten wij beschrijven hoe het koppel van die dna is. Aan een grafiek heb je toch niks, je wil volgens mij alleen maar horen dat ie 'hard optrekt'
 
Waarom ga je niet naar de dealer en bekijk je het goed en maak je een testritje... hoe moeten wij beschrijven hoe het koppel van die dna is. Aan een grafiek heb je toch niks, je wil volgens mij alleen maar horen dat ie 'hard optrekt'

Hier heeft de dealer er totaal geen 1 staan, dus gaat niet lukken.....

Ik wil niet horen dat die hard optrekt, ik wil gewoon weten of die met optrekken kan concureren met andere merken....
Ik heb niet echt veel zin om eruit getrokken te worden door een oma op een snor-kymco ofzo.....
 
of je rijd stnd en je word er uitgereden door een oma met een invalide wagentje, of je doet een paar kleine aanpassingen zodat hij iets harder rijd/optrekt. Boeie, dan heb je een keer een boete als hij iets te hard loopt.

Der zijn ook vast wel sites met informatie en anders gewoon eventjes wachten tot de dealer hem wel heeft staan of informatie heeft.
 
Hier heeft de dealer er totaal geen 1 staan, dus gaat niet lukken.....

Ik wil niet horen dat die hard optrekt, ik wil gewoon weten of die met optrekken kan concureren met andere merken....
Ik heb niet echt veel zin om eruit getrokken te worden door een oma op een snor-kymco ofzo.....

koppelverschil |( kan verschillen er is bsg-1 - bsg-5 de bsg-2 en bsg-5 zijn geloof ik wat sneller.

voor de rest kan ik je uit de droom helpen...
een honda sfx of x8r is ten aller tijden sneller met optrekken, deze heeft erg lichte overbrenging.

mvg
frank
 
koppelverschil |( kan verschillen er is bsg-1 - bsg-5 de bsg-2 en bsg-5 zijn geloof ik wat sneller.

voor de rest kan ik je uit de droom helpen...
een honda sfx of x8r is ten aller tijden sneller met optrekken, deze heeft erg lichte overbrenging.

mvg
frank


Kijk hier heb ik wat aan.....
Maakt het koppelverschil ook wat uit, als ik bv. de varioring weghaal, of blijft dit gelijk?????

Ook hoorde ik, dat het nieuwe type een begrenzer had in de carb. is dit zo, en waar zou die dan moeten zitten?????

Ps. wat is ongeveer de boete als je met 65 op de roller zou moeten?
 
voor de rest kan ik je uit de droom helpen...
een honda sfx of x8r is ten aller tijden sneller met optrekken, deze heeft erg lichte overbrenging.

mvg
frank

Dream on boy,

Maar ik vind dit echt te loos voor woorden, close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top