Nieuw! Brede aerox velgen van kiesler (nee niet die oude)

Status
Not open for further replies.
als je er een minarelli horizontaal LC DD blok , of een ppiaggio LC DD blok onder fixt wel :X
 
Ap. said:
mnr Streetracerke, kick je post niet en denk logisch na voordat je iets vraagt :rolleyes:
alsof jij alles weet eh, ben 5 keer op dit forum geweest, weet nix van scooters opvoeren, onderdelen dat er op passen, goed verwijt da je daar maakt......
 
street_racerke warned.
Als ik je corrigeer moet je er niet op ingaan.
Wat ik zei was dat je niet je post mag kicken. Als je er geen verstand van hebt (nofi, iedereen heeft dat gehad) helpen we je graag, maar hier niet.

//ontopic; nog geen reactie gehad van Euroscooters.
 
Ohjaa, Ap. is een moderator :eek:
Maargoed, ziet er goed uit hoor. Nu kan je toch ook gewoon een std aerox achtervelg monteren neem ik aan?
 
Ja, ik denk het wel :). Ik heb hier niet even een std aerox achtervelg liggen maar ik neem aan dat de afmetingen nagenoeg gelijk zijn :p.
 
Nu je het zegt, die heb ik hier wel liggen :rolleyes:. Ik kijk er zo even naar.

Nog meer vragen/foto's nodig ofzo? :p
 
Is ie makkelijk te polijsten? :#

of moet je hem nog naschuren? (gooi er eens een polijstborstel overheen)
 
Lees eerst even over het adapter probleem + dat de schijf niet past :*

@Aprilia_area_51... wat denk je zelf :rolleyes:
Het middelste gedeelte is gestraald, de buitenrand gepolijst. Er zit wel een laklaag(je) overheen.
 
Zou de Pia adaptor hééél misschien ook niet op de Peug passe? :?
(misschien iemand die wil kijke of dit past? :* )
 
Folkert@MinaRally said:
uh....?

Waarom hebben al die Top Fuel en andere drag auto's dan van die mega brede achterbanden? Als dat geen invloed heeft op de grip, dan hadden ze ook fietswieltje kunnen monteren, heb je nog minder roterende massa ook.

En F1. Zelfde.

Natuurlijk ook compound enzo hebben invloed, maar ook de breedte.

Althans, waarom is dat volgens jou niet het geval dan? bedoel, je hebt meer contact met de weg, dus meer grip.

Brede wielen kunnen ook beter iets tot stilstand brengen, aangezien er meer wrijving met het wegdek is.

Maar wil wel eens weten dan, als dat niet zo is.
f1: rijd met zoon brede bande omdat ze anders met de hoge snelheiden uit de bocht zouden vliegen en dus is echt wel gripvol maar het contact oppervlak vergrote by sprint heeft ook zen gevolgen voor de snelheid :p als ze f1 auto's op fiets bandjes zoude zette zou hun topsnelheid nog hoger zijn maar waren ze niet te besture :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top