Nieuw! Brede aerox velgen van kiesler (nee niet die oude)

Status
Not open for further replies.
Marcel said:
1) ook IN de velg
2) lijkt me niet
3) gebogen model :!


1 Als je zeg maar de velg in 3 delen opsplitst dan is de middenste waar de ster zeg maar in zit even breed als orginele velg.

Maar de 2 buitenste loop vlaken zijn 1 tot 2 cm breder.

Bij mij moest ik de vleg 4 tot 6 mm opvullen met opvul busjes
omdat anders het krome tnt ventiel tegen de remklauw aan kwam.

hoe je uit komt met de veer weet ik niet kheb namelijk zelf een stalen buis

uitlaat moet als je de velg 4 tot 6 cm opgevult hebt ook 3tot 5 mm op zij

fotos zijn nog zonder opvul buisjes of wat dan ook dus als je het juiste ventiel hebt zou hij er zo op kunne wat ik dus niet had ik had eerst lang rubber ventiel die tegen de rem klauw aan kwam toen een tnt ventiel er in gezet met opvul busjes en toen kon ik eindelijk rijden met me nieuwe velg

Foto=H338WLQV


Foto=7IDTGLPL


Foto=AHSDNYZQ


mocht je een ventiel hebben gevonden zo dat de velg er zo op kan laat het me dan effe weten
 
Last edited:
dus als ik het goed begrijp gewoon ventiel en uitlaat aanpassen en klaar
maar is de velg aleen breder nie bebaald je band die lijkt gewoon breder omdat die platter gaat ;-)
 
ik kick dit topic ff weer omhoog, me kameraad zit met het probleem dat bij zijn ark met deze kiesler velg de veer "aanloopt" de veer is een YSS veer

welke veren passen?
 
Fournales etc.
Of je doet gewoon bij je adapter een ringetje achter (waar de 3 bouten, bij aerox, in gaan)? Is net zo makkelijk.

Maar dit kon je zelf ook wel bedenken, zonder dit topic omhoog te kicken!
 
nee ik ga niet met ringetjes beunen en zo de velg uit zijn "center" brengen.

fournales wist ik al maar die zijn 200 pleuro's, dat is wel meteen een hoop geld!
 
nee ik ga niet met ringetjes beunen en zo de velg uit zijn "center" brengen.

fournales wist ik al maar die zijn 200 pleuro's, dat is wel meteen een hoop geld!

1 mm uit z'n center halen kan voor bijv. een straatscooter geen kwaad;).
Anders gooi je er een staaf onder, jij blij.
En anders; spaar je verder, en haal je alsnog een fournales.
 
gewoon een ophoogblokje onder je YSS. Heb ik ook. Als ie hoog genoeg is loopt ie ook met inveren niet tegen de velg aan.
 
Open hiervoor even een nieuw topic (quick forum) ,mocht je nog verdere reacties op je vraag willen.

Dit om quotes op reply's uit (in dit geval) 2005 te voorkomen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top