Mensen, ik nieuwe videokaart besteld @ comptech world zou binnen achtenveertig uur thuis gestuurd zijn. Ik bellen na een week, krijgk zo'n lijperd aan de foon. Goedendag heeft u het offertenummer, oke, even kijken ja ja ja. Aha euhm ja die had al verzonden moeten zijn, weet ook niet waarom dat niet gebeurd is. VERGETEN DUS. Losers daar bestelk dus ook nooit meer wat. Vandaag eindelijk mijn kaart binnen, nu benk dus happy en die happyness wouk ff met jullie allemaal delen. Tis btw. een Nvidia Geforce 4 TI4280 met 8x Agp en 128mb DDR geheugen, dus das wel netjes. Ik weet der is VEEL beter maar die zijn ook VEEL duurder
Maar welke games spelen jullie zoal?
Zijn der hier ook Hardcore CnC Generals Spelers???
Zo Ja wat is jullie Nickname.
Je kan we gaan zeiken op zo'n zaak, maar ik vind het nergens op slaan. Iedereen kan een foutje maken. Ze sturen hem daarna gelijk op en jij hebt em de volgende dag.
Verder snap ik het begrip lijperd niet aangezien hij jou wel heeft geholpen.
Als ik nu mocht kiezen had ik denk ik de ATi Radeon 9500 Pro gekocht, 202 euro, maar ik was zo stom om een 9000 pro te kopen, die was 130.
En ik speel bijna alleen maar Need for Speed en Fifa 2003, ik heb geen tijd voor lange spellen
Zit zelf ook al poosje te denken andere videokaart te kopen (nu gf mx440). Wat is eigelijk de beste (betaalbare dus max €250) kaart?
En wat zou mijn oude p2 400mhz pc gaan doen met een gf mx440 ? :#