Naaldlager

Robbie

in love!
Keb nu dus een naaldlager van me cil erbij gekregen en ik heb er 1 bij me krukas gekregen. Als ik die van me Doppler krukas gebruik heeft me zuiger geen speling, gebruik ik die van MHR dan heeft ie wel speling. MHR is breder, Doppler is smaller.. Maakt die speling veel uit of moet ik juist geen speling hebben? Welke te gebruiken? :?

Owja speling bedoel ik dat die naaldlager niet echt goed aansluit in de drijfstang
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bedoel je dat je hem heen en weer kan schuiven? (neem aan van niet, das niet erg) Of kan je hem heen en weer kantelen?
of kun je hem echt op en neer bewegen?
 
op en neer... met pen er doorheen en zuigertje.... kan ik als ik de drijfstang vasthoud me zuiger klein beetje op en neer bewegen
 
Das niet goed, welke pen krukas heb je eigenlijk?
Monteer natuurlijk diegen die geen seplign heeft, wat boeit het nou of er malossi of Doppler op staat.
 
Ik zou ook liever een malossi monteren want dat is gewoon goed spul..
Maar als je weet dat er spelling opzit, dan monteer je zoiets toch nooit!
Gaat lekker je zuiger tegen je bougie en of kop rammen, naaldlager slaat kapot, zuiger pen naar de knoppen en als je pech hebt donderd er nog wat metaal in je carter, komt ergens tussen en klaar! weer een blok naar de sodemieter..
 
Originally posted by Sjoerdyo
Das niet goed, welke pen krukas heb je eigenlijk?
Monteer natuurlijk diegen die geen seplign heeft, wat boeit het nou of er malossi of Doppler op staat.

12 piaggio heh
 
Originally posted by Honda NSR-II
Ik zou ook liever een malossi monteren want dat is gewoon goed spul..

Alsof Malossi ook maar iets met wentellagerproductie te maken heeft... Misschien komen alletwee de lagers (zowel Malossi als Doppler) uit het assortiment van SKF...

Greetz.
 
maar de ene heeft speling en is breder... de ander geen speling en is smaller..... dus die smalle nemen zonder speling? lijkt me logisch? :?
 
IK heb ze ook beide gehad en kan niet echt zeggen dat er meer of minder speling op 1 van de 2 zit, maar die Doppler ziet er wel slechter afgewertk uit...Mij is vertelt dat de malossi beterz is, dus bij deze!
 
Back
Top