Neem dan gewoon iets lichtere rollen. Waar zie je iedereen dat zeggen btw?Mwah met de gele drukveer maakte hij ongeveer dezelfde toeren met doortrekken zoals nu, en dat is goed. Tot de 35 optrekken was met gele drukveer waardeloos. En waarom zie ik iedereen zeggen (ook degene met een SR50 R) dat std drukveer voldoet en je gewoon de rollen moet afstellen.
Het is nu alleen een klein beetje de gashername op lage snelheden, voorderest loopt hij goed.
Omdat je je rollen op je drukveer af moet stellen... Bij een andere drukveer horen andere rollen...En daarnaast, als je nóg een keer mijn vorige post even lees zie je dat malossi wit te slap is en malossi geel tot de 30 kut rijdt.
En daarnaast, als je nóg een keer mijn vorige post even lees zie je dat malossi wit te slap is en malossi geel tot de 30 kut rijdt.
En er bestaan meer merken dan Malossi. Probeer eens van een ander merk een drukveer te zoeken die daartussen zit. En stel daar de rollen/trekveren op af.Omdat je je rollen op je drukveer af moet stellen... Bij een andere drukveer horen andere rollen...
Dat komt omdat je overbrenging als 1 geheel werkt,Met malossi geel trok hij trouwens ook op hele lage toeren al weg, alsof ik ontiegelijk lichte koppelingsveren erin had zitten. Terwijl er toen nog gewoon malossi geel inzat ?