Muziek tijdens het rijden...

Hier gaat het volume ook vaak gewoon uit hoor, lekkerdie 6 cil horen ronken, en bij het schakelen de Blow off valve 8)

Doe ik ook altijd bij mijn auto, die lekkere diesel beluisteren en genieten 8)

:P

Maar ik heb redelijk diverse muziek, vrij veel trance, dat wel... s'morgens altijd Giel Beelen @3FM :)
 
Jaja zeker, probeer Dj Godfather - For the freaks (serato mix) te vinden, aanrader.

Momenteel zit deze in de cdspeler:

41GWS6CYYWL._AA240_.jpg


Heeeeeele diepe combi van dub en deephouse omgegoten tot een soort xtc achtig geheel.
 
In de kever meestal oud spul, rock'n roll, buddy holly etc. Beach Boys, Chuck Berry. Of punkrock, Sex Pistols Dead Kennedys, Me first and the gimme gimme's.

In de New beetle vaak radio, of RHCP, Stone Sour, Heideroosjes.
 
Tsja, divers :P

Groovy, funky, club, lounge, U.K. garage, progressive, latin, tribal, house, tech-house, elektro, electic, minimal...

Denk aan, Roog, Ericke, Gregor Salto, Dr. Kucho, Steve Angello, Sebastian Ingrosso, Madskillz, Sidney Samson, Chuckie, Laidback Luke, Axwell, Ricky Rivaro, Fedde, Stonebridge, St. Germain, Sandy Rivera.... kan nog wel even doorgaan...

Of dat dit mijn rijstijl beïnvloedt? Nee, niet echt, ik houdt me altijd keurig netjes aan de regels zo als de rest :rolleyes:

Greetz Ter
 
Hardcore.
Terror
Af en toe beetje jump want dat dreunt vet goed :)

Verder heb ik nog wat top 40 en heel veel nederlands talig. zoals:
Andre Hazes
Wolter Kroes
Toppers in Concert
Frans Bauer
Grad Damen
Starkoo
Jan Smit
Guus Meeuwis
En nog een boel

Voor kleine stukjes hier in de omgeving..heb ik over het algemeen hardcore of iets dergelijks op staan.
Moet ik een tering end rijden dan gewoon wat rustigere vrolijke muziek
Radio heb ik haast nooit op staan. alleen in de bus van het werk,
 
In mn personen auto vaak hiphop, R&B e.d.
Als ik eens een x ga stoeien met t ding staat de muziek mooi uit :)

Op de vrachtwagen heb ik ook dezelfde muziek BIJ, maar meestal luister ik dan hardcore en hardstyle, wel altijd livesets, heerlijk om mee te rijden.
Word er wel sneller opgefokt mee :P
Terror blind HC estate is heerlijk om mee door te trappen :W
Of tatanka's defcon liveset :W:W:W
 
Ik in de luxe wagen altijd radio, fijn, een bmw met alleen een cassette deck erin. En dan altijd 3fm, coen en sandershow, ekstra weekend etc.. Geniaal dat slap geouwehoer.

In de vrachtwagen ook 3fm, en paar Slayer cd'tjes liggen voor als ik te opgefokt ben. Hardcore/terror kan er zeker goed in, maar tijdens het rijden is het echt niks aangezien het alleen mooi is als je het snoeihard zet, en daar heb ik iig niet altijd meer zin in :P
 
Back
Top