[Motor] Hierom nooit zo dicht achter een vrachtwagen rijden. (NSFW!)

Status
Not open for further replies.
Het is zo goor, dat ik het nog even meld :*

Het eerste in mijn hele leven dat ik niet verder heb gekeken... En ik heb behoorlijk wat ranzigheid gezien, maar dat wil ik gewoon echt niet meer zien.. Weet eigenlijk niet waarom...

Anyway: Ik vind dit een beetje een raar topic... Wat moet je hier nu mee? Zoiets kan je altijd gebeuren, hij heeft niet te dicht achter die vrachtwagen gereden anders was hij er niet zo hard op geklapt.. Of het nu op een motor of met de auto is, in het verkeer moet je altijd opletten en hoge snelheden zijn gevaarlijker
 
Dat de 1e foto's worden gepost dat snap ik nog , maar waarom moet de rest allemaal van die zooi gaan posten dan eigenlijk ?

Ik kan btw alleen de situatie inzien dat die dude op de motor gewoon hard heeft gereden , hij kwam fijn aangekachelt met 200 , vrachtwagen begint te remmen voordat hij begon met inhalen , pats , en klaar . Is zijn eigen schuld geweest .

Zoiets zou mij iig niet tegenhouden om motor te gaan rijden .
 
Ik heb btw wel gruwelijk veel respect voor de mensen die dit soort situaties dagelijks handelen in hun werk, en t ook op moeten ruimen!

99% van alle foto's die gemaakt worden van (ranzige)fatale ongevallen zijn ook nadat t meeste opruimwerk is gedaan
 
is het echt zo erg dan ?

ik druf nu gewoon fokking niet verder te kijken dan de 1e 2 fotos van een autotje dat helemaal in een vrachtwagen zit............... :X
 
is het echt zo erg dan ?

ik druf nu gewoon fokking niet verder te kijken dan de 1e 2 fotos van een autotje dat helemaal in een vrachtwagen zit............... :X

Naja, je vraagt er naar, ga maar eens kijken op de 18+ pagina (onderste knop links), dan weet je het ;).. Ik vond het zelf wel heel erg
 
Dat de 1e foto's worden gepost dat snap ik nog , maar waarom moet de rest allemaal van die zooi gaan posten dan eigenlijk ?

Een link aanklikken doe je bewust, je ben ervoor gewaarschuwd, de rest heb ik eruit ge-edit, als je argeloos aan het scrollen bent zit je hier niet echt op te w88...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top