Muziek tijdens het rijden...

RSstalker

Blata racer...
Ik vroeg me af wat jullie op hebben staan tijdens het rijden, en vooral wat muziek met je rijstijl doet?

Ikzelf heb meestal gewoon een cdtje opstaan, beetje rustige muziek, dan rij ik ook op een rustige manier en kan ik me beter concentreren op de weg. Heb nu de cd van Paolo Nutini en van James Morrison in de auto liggen.
Luister ik geen cd, dan meestal gewoon 3FM

Wat luisteren jullie en vindt je dat muziek invloed heeft op je rijstijl?
 
Advertisement - register to remove this

verschilt,

hip-hop -> radio uitzendingen van Hype ( http://wcrydaz.loud.com/podcasts/livefromla/ )
Euro -> Dj Magix, Dj Markski, Dj Caffiene, Dj inphinty, Dj skeptix etc
Electro/club/house/chicagohouse
Jump/french-tek/hardcore
classic rock, dire straits
soms zelfs beetje klassiek piano lang lang
etc etc echt alles dus behalve de toppers en dat soort shit
 
Hier eigenlijk altijd wel Rock, of Iig in die richting, Linkin Park, Metallica, Limp bizkit, Maar wat er ook regelmatig ingaat is Prodigy, RHCP, Krezip en dat soort spul.. Vooral RHCP is lekker in de auto
 
Last edited:
punkrock (NOFX/Pennywise/ Me first & the gimme gimmes/etc), metal (body count), hard rock (guns 'n roses) en nl hiphop (opposites/jeugd) en foute trenssss :D
 
Hardcore, maar dan kan ik nooit rustig rijden, rij al zo vaak te hard.. Maar sinds mijn pa altijd mijn cd's uit de auto haalt (heb geen eigen auto) moet ik het vaak doen met wat er ligt...
 
wat ik dus al opmerk is dat je van snellere muziek ook automatisch sneller gaat rijden, of zie ik dat verkeerd?

Ik zit zelf vaak wat opgefokter achter het stuur, maar ligt ook weer net aan mijn bui, wat ik de rest van de dag heb geluisterd, etc. etc.
 
Dat ook, ik heb een keer een dag zonder radio moeten rijden (oude verkocht, en nieuwe kwam pas de volgende dag binnen) nou dan is auto rijden ineens saai...
 
ik luister van alles, heb cds van the prodigy, green day, linkin park, hardstyle sets, hardcore sets en vaak radio

mijn rijstijl word meer door mijn bui beinvloed dan door de muziek
 
Draai echt van alles ! Franse rap, nederrap, hiphop, r&b, trance, dance, linkin park, limp bizkit, yello en ga zo maar door.
 
Back
Top