MTV Cribs #13

neeeeeeheeeeeeeee, ik kom niet met de auto/aanhanger achter bij me tuin..

is best stuk omlopen met kruiwagen, dus is gewoon koedt!!!
 
Even een vraag voor de timmermannen:

In mijn nog op te leveren woning zitten kozijnen voor stompe deuren. De deuren heb ik hier al staan en wil deze graag alvast schilderen en afmonteren als dat mogelijk is. Kan ik op basis van de gegevens van de kozijnen (evt opmeten) de scharnieren al monteren op de deur?
 
zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.... maar dan moet je wel heeeel zeker zijn van je meetwerk...

maar zo moeilijk is dat niet.... ik zou ze persoonlijk zelf, voorbewerken... en hangend schilderen. voorkomt transport schade ed, zo'n deur is best groot... en je raakt altijd wel wat bij vervoer...
 
Ikzelf zou ze ook hangend schilderen. Ik heb genoeg deuren afgehangen, maar je kan nog zo goed oppassen als je wilt, maar je raakt af en toe wel iets.

Wat je wel kunt doen is de deuren, pas schaven, en de scharnieren aftekenen. En dan weer meenemen. Maar dan kun je ze er net zo goed direct inhangen ;).

Mijn advies: gewoon doen als ze erin zitten ;).
 
Zaterdag nieuwe keuken plaatsen.

van een OUD hok naar iets straks, witte keuken met eiken blad en grijs/antraciet vloertegels.

ziet er nu zo uit...

keuken gestucced.jpg
 
Nieuwe keuken, nog niet af.. Zal later nog wel even kiekjes maken als het helemaar klaar is (schilderwerk afwerking etc...)

Van:

image.jpeg


image%20kopie%203.jpeg


image%20kopie.jpeg


image%20kopie%202.jpeg


Naar:

image-1.jpeg


image-2.jpeg


image-3.jpeg


image-4.jpeg


image-5.jpeg



Zoals gezegd er moet nog wel het e.e.a. gebeuren :+
 
Wordt dat halve muurtje nog weg gehaald of wat gaat daarmee gebeuren? Aangezien er geen apparaten tegenaanstaan geloof ik maak je de ruimte vd keuken zo 'hokkerig' en de inloop in de keuken lijkt zo erg klein.
 
Die blijft staan, hebben we expres gedaan. Er is nu een soort van barretje van gemaakt, plank bovenop, en in het hoekje (achter het muurtje zeg maar) staat de prullenbak. Op het barretje komt een RVS fruitschaal en een paar plantjes zodat als er wat vaat (er zit geen vaatwasser in) op het aanrecht staat je daar niet meteen tegenaan kijkt.
 
Had al zo'n vermoeden dat het een soort barretje werd, wat dan wel jammer is is dat je kastje uitsteekt ten opzichte van de wand :p
Maja dat zegt mijn innerlijke bouwkundige haha! Verder prima keuken ;) wat voor materiaal is het blad?
 
Vandaag bij mijn ouders is voor de 2e keer asbest weg gehaald. Dat zijn dure grappen, volgende keer kijk ik eerst zelf wel naar dat soort zooi en verwijder ik het voordat we de sloop vergunning aanvragen.
 
Had al zo'n vermoeden dat het een soort barretje werd, wat dan wel jammer is is dat je kastje uitsteekt ten opzichte van de wand :p
Maja dat zegt mijn innerlijke bouwkundige haha! Verder prima keuken ;) wat voor materiaal is het blad?

Ja, de vorige keuken was zo klein en we wilden graag wat extra ruimte dus dit was dan een prima oplossing. Het is een stenen blad overigens, de keuken is van smeg.
 
Haha ziet er netjes uit hoor! Je moet roeien met de riemen die je hebt! Mooi blad vind ik het, zal morgen eens smeg opzoeken en kijken naar die bladen.

@Malco/Bert hij lijkt ook klein juist door die muur als je die weg haalt en de keuken langs de wand had getrokken had je een mooie eethoek kunnen creeeren en had je visueel meer ruimte gehad. Maja is nu te laat :p mocht je toch denken "hoe zou dat eruit hebben gezien" kan ik wel een schets/sketchup maken ervan?
 
Ziet er leuk uit
Maar dat is echt de kleinste keuken die ik ooit heb gezien :p

Haha het is allemaal niet heel ruim inderdaad maar wel echt een hele grote verbetering t.o.v de oude situatie :) Het is overigens een huurhuis dus ben al lang blij dat de huurbas er zo iets van heeft gemaakt :)

Haha ziet er netjes uit hoor! Je moet roeien met de riemen die je hebt! Mooi blad vind ik het, zal morgen eens smeg opzoeken en kijken naar die bladen.

@Malco/Bert hij lijkt ook klein juist door die muur als je die weg haalt en de keuken langs de wand had getrokken had je een mooie eethoek kunnen creeeren en had je visueel meer ruimte gehad. Maja is nu te laat :p mocht je toch denken "hoe zou dat eruit hebben gezien" kan ik wel een schets/sketchup maken ervan?

Ik ben wel heel nieuwsgierig :) Als het voor jou een klein moeite is ben ik benieuwd waar jij mee zou komen.
 
Back
Top