Motorcross!

Lars. said:
Whatever, Maandag was ik geopereerd aan mn knie, van een scooterongeluk 2 jaar geleden.. Hoorde ik gister dat ik nooit meer een zwaar intensieve sport mag beoefenen, zoals voetbal.. Motorcross zal er dus ook niet meet 100% inzitten..
Ligt eraan wat het precies is, maar met een goede breece kun je heel wat problemen opvangen :)
Acerbis heeft hele goede weet ik uit ervaring...
 
Rob Aerocool said:
zelfde , nu nog niet ingeschreven maar vorig jaar nr 44 niet veel gereden ivm gebroken arm

Ga je wel weer bij de mon rijden? Welke wedstrijden heb je vorigjaar wel allemaal meegereden?
 
Enrico@Sprinter said:
Ik heb hetzelfde.. Sucks, maar ik trek me er niet zoveel van aan.. Spieren in mijn knie vangen het wel op.. Wat had jij precies?


2 Jaar geleden kwam ik ernstig ten val met mn scooter.. Ik brak toen 2 ruggenwervels, en mn knie was toen echt niks meer van over, ze wisten toen niet meer of ik m ooit nog kon gaan gebruiken... Hij was gebroken, verbreiseld, en er zwiervel hele stukken Kraakbeen los in mn kie.. ze gingen er vanuit dat die wel weer zouden aangroeien.. Uit deze foto blijkt wel dat het echt nog een chaos is in de desbetreffende knie :|..

picserver.jpeg


Ik weet niet of het ee beetje leesbaar is, maar dit zijn pics van IN mn knie, links boven zou dus zoals Links onder moeten zijn :? :X..

Iets wat de arts nog nooit eerder had meegemaakt, dat het kraakbeen er zo belabberd uit zag, de man wil ook om de 4 maanden een kijkoperatie doen om te kijken of het nog wil gaan aangroeien :L.. Maar zoals het er nu uitziet beloofd het iig nog niet veel goeds.. wel goed kut dit
 
Ohja, ik vergiste me, dat losse fragment van linksboven, hoort dus daar linksonder te zitten, in dat ontbrekende deel :X

En die hangende delen @ linksboven zou dus helemaal mooi egaal moeten zijn..
 
Lars. said:
Iets wat de arts nog nooit eerder had meegemaakt, dat het kraakbeen er zo belabberd uit zag, de man wil ook om de 4 maanden een kijkoperatie doen om te kijken of het nog wil gaan aangroeien :L.. Maar zoals het er nu uitziet beloofd het iig nog niet veel goeds.. wel goed kut dit

Ik heb hetzelfde verhaal met kraakbeen... Hebben ze er bij mij ook uitgehaald vorig jaar.. Je knie maakt nooit meer kraakbeen aan en vastgroeien deed het ook niet.. Kut dus.. Veel krachttraining met je knieen doen zodat je spieren het een beetje overnemen..
 
1 Mei ga ik samen met me maat Manta naar oss. vlak bij nijmegen.
Me neef moet dan crossen, schijnt een aardige vette baan +wedstrijd te zijn +ralf+ dus wie weet zien we jullie daar :p
 
Ik cross ook sinds 2maandjes, op een getunede cr80. Loopt best leuk en genoeg power, maar ben ook nog maar beginner:p
 
Ik reed tot een half jaar geleden op een suzuki rmx 125 4-takt... Maar ik moest stoppen omdat mijn ma het niet meer wou. Daarvoor heb ik met een Kawasaki 250Cc gereden, maar na een kwartiertje was ik op deze uitgeput ( in mijn armen vooral ) kwas toen ook nog maar 13 jaar... Kheb niet vaak gereden, en ook geen 1 race, maar wel altijd op parcours.
 
Lars. said:
Ik had al een PM van Rudy gehad over die meeting, als ik niks anders voor heb kom ik zeker!

+ralf+ , zijn er nog meer mensen die willen komen (dr zijn er tot nu toe veel te weinig :X ).
 
Back
Top