Motorcross!

Herrinnert mij eraan dat ik ook weleens wat oude foto's kan uploaden uit mijn mx tijd :)

Overigens ben ik van plan om na de winter weer eens te gaan rijden om de smaak weer even te proeven. Mocht dat goed bevallen, wie weet ga ik dan weer vaker rijden. Voordeel is dat ik niets meer hoef te kopen, heb alles nog liggen en de machine die leen ik wel van mijn broertje die Inters gaat rijden komend jaar, bij de MON.

Gezien hier toch wat mensen zijn die ervaring hebben, welke banen rijden jullie meestal?

Ikzelf heb/had de voorkeur voor Den Dungen, Berghem, Reusel, Horst en Hardinxveld-Giessendam.
 
Meestal Heeschwijk, Berghem , Oss (de haven) , wanrooij en soms Den Dungen en rosmalen :)
Binnenkort maar eens naar mill, eersel en geldermalsen. Misschien deurne :)

Ga dit jaar mx2 junioren rijden (MON), ben benieuwd of het wat is :p
24e eerste wedstrijd! heb r zin in! :D
 
Meestal Heeschwijk, Berghem , Oss (de haven) , wanrooij en soms Den Dungen en rosmalen :)
Binnenkort maar eens naar mill, eersel en geldermalsen. Misschien deurne :)

Ga dit jaar mx2 junioren rijden (MON), ben benieuwd of het wat is :p
24e eerste wedstrijd! heb r zin in! :D

Bedoel je met Oss de haven het industrieterein? Zag ik ze vroeger ontzettend veel crossen op het weiland naast Spiering kranen. Baan in berghem ga ik zo nu en dan eens ff kijken samen met een maatje die daar ook crosst, mooie baan iig.
 
Ik doe ook crossen, begonnen met een Kawa 125 en rij nu op een Yamaha 250. Cross voornamelijk op de Belt in Hardinxveld dat is lekker in de buurt. En bij ons hebben we genoeg platteland om los te gaan!
 
Bedoel je met Oss de haven het industrieterein? Zag ik ze vroeger ontzettend veel crossen op het weiland naast Spiering kranen. Baan in berghem ga ik zo nu en dan eens ff kijken samen met een maatje die daar ook crosst, mooie baan iig.

Haven is idd bij spieringskranen, maar niet dat stuk weiland. Aan de andere kant van het kanaaltje, daar ligt een stuk braakliggend terrein. Langs dat bedrijf zegmaar. Geen bulten, wel ; Knippen en Gaten! :p Heerlijk is dat :)

Berghem is wel mooi baantje ja, alleen wel duur (14epo)..
 
Tja, wie een mooi onderhouden baan wil hebben zal daar ook zijn steentje in bij moeten dragen :)

Berghem wordt bij mijn weten nog steeds iedere dinsdag en donderdag gevlakt, zodat deze op woensdag en zaterdag weer goed rijdbaar is.

Heb daar weleens gereden toen hij tijdje niet gevlakt was wegens weersomstandigheden, dan weet je niet wat je meemaakt...

Trouwens, als we het toch over verschillende circuits hebben, wie is er weleens in Groesbeek geweest?
 
werk zelf @ crosszaak dus ja af en toe hier en daar keer rijden:)
wou eerst zelfs ook gaan crossen maar heb toch die sprinter..

hier op collega ze yz125 '05
jurjen2.jpg


jurjenachterkant.jpg
 
Ben overgestapt van het sprinten naar het crossen. Rijdt nu op een Kawasaki kx85 98, hgs uitlaat etc.

Rijdt veel in ijmuiden, niet een echte baan, maar wel ff leuk om af en toe op te knallen. ( veel rijders komen daar heen )

Zal binnekort ff zooitje foto's erop gooien van me kx85.
 
Back
Top