Motorcross!

idd, goedkoop. Makkelijk in onderhoud enz. Veel mensen gaan terug naar 2t...

Daarnaast zal je zeker in het begin moeten vechten tegen knippen en sporen. Dan kan je het beste gewoon een lichte motor hebben, wordt je niet zo snel moe van het steeds weer rechtop zetten van dat ding als je er weer s naast ligt :p
 
Die wr400 was anders helemaal niet zwaar+pippi+

Maja denk dat ik 4 takt fijner vind..

En als ik iets ga kopen wil ik er eigenlijk wel een hebben mét kenteken(dus gelijk een wat zwaarde motor over het algemeen)(en duurder)
 
Last edited:
idd, daarnaast is n wr vlgsmij n enduro... Geloof mij nou maar dat wanneer je beginner bent en je op n zware zandbaan rijd (bv berghem/Wanrooij enz) dan telt elke kilo ;) :p
 
ja enduro ja(zei ik ook al:p) En ik snap wel dat elke kilo telt, je moet het toch in bedwang houden en door bochten gooien etc.

Maja ik zou het wel willen doen, maar dan op een rustige marnier. Dus niet wedstrijden oid, gewoon voor de fun. Maja ik weet niet in hoevere dat kan.
 
heel ver, gewoon bij n club gaan. Hoef je niet te betalen elke training.
Ik weet niet waar je woont, maar zoek n leuk baantje uit wat niet al te moeilijk is. Dan wordt je daar gewoon lid. Ik rijd ook alleen voor de lol. Prima te doen. Maar de laatste tijd ben ik ook wat clubcrossjes enzo gaan rijden, vette lol... :p
 
ik cross nu ook al 6/7 jaar, al vanaf me 10e , en heb al heel wat crossers gehad, ik heb nu een honda 125cc bj: 2003. Ik rij meestal in lichtenvoorde, op de schans. En ik rij ook club en streek wedstrijden. En ik heb ook al heel wat gebroken:O gr #33
 
Laatst een stukje op een Suzuki rm 125 2006 gereden van een maatje van mij :p ...damn wat gaat dat hard :p

[IR]http://i6.tinypic.com/287hkbm.jpg[/IR]
 
Last edited:
kga welleens crossen met maten van me in axel en westdorpe die hebben een ktm 250sx, 450sx s ramon uitvoering en 2 husky's 450 4 takt. kheb zelf toen ik 12 was ofso een honda cr 80 gehad met grote wielen maar dat was toch wel minder heftig als die 4 takts. ging 2 rondjes in westdorpe rijden op die 250sx en ik was helemaal kapot toen ik van de baan afkwam wat was dat zwaar zeg nog 2x gevallen ook maarja dat was de 1ste x op een baan. normaal rijden we altijd op het strand dat is maar 1 km vanaf hier maar overlaats werden we gepakt toen we net iets zaten te drinken bij een strandtent, motors meegenomen door de politie gelukkig wel 2 weken later terug gekregen maar wel €600 boete per motor:(
 
kep net me veertje weer terug, afgeveert op mn gewicht en gereviceerd.

4gnl4ky.jpg
 
Back
Top