Motorbeurs Utrecht

CiRox

Premium 0wnatsj
Beetje laat maarja, gaat er nog iemand naar deze beurs?
(don. t/m zond.)
Is er nog iemand die ik plotseling tegen kan komen?:p
 
Advertisement - register to remove this

gister eff geweest, was wel lachuh..:)
veel motors, was ook wel redelijk groot verdeeld over enkele hallen..
stunts waren ook wel leuk gedaan door Vzx stuntteam en nog een andere met een trialbike...

k zal nog wel kijken of k de foto's nog wel online kan stoppen..:)

Malossi stand was er ook met enkele vitrine's aan onderdelen, voor scooter/brommer en motoren.. niet echt speciaal spul gezien in de vitrine's...
 
Ga zondag :).

Misschien iets kopen, maar heb niet echt een doel ofzo, beetje rondkijken en vooral zin om wat foto's te maken :).
 
Ik ben vandaag even wezen kijken, ik vond het wel leuk, vooral dat stuntteam was wel grappig !
P.S. @ driek3k : Ik heb de hagon stand niet gezien, welke hal stonden jullie, 12 ofzo ???
 
ik ben er ook geweest alleen ik kan geen foto's posten heb er wel een stuk of 50 goeie

me cd van me camera is kwijt gvd ben wel aan het zoeken als ik ze heb komen ze er wel op
 
Vandaag geweest en ik heb me wel vermaakt. Leuke stands, mooie motoren, MV Agusta F4 blijft mooiste motor en je kon ook op heel wat motoren plaatsnemen, viel me mee, niet alleen op oude, maar ook Nieuwste Suzuki GSX-R 600/750/1000 en Benelli Tornado's.
Bijna een hele dikke Kawa ZX9 veer meegenomen, was te koop voor prikkie en moet onder scooter komen. Was alleen bang dat het toch net te dik zou zijn en tegen het achterwiel aan zou komen. En lengte waarschijnlijk iets te kort. Helaas. Maar dat komt nog wel.
Vond het behoorlijk druk, had toch wat minder mensen verwacht.
Voor scooterliefhebber was er 1 malossi stand, waar maat van me actie van de dag had: Met ze Polini Evo cilinder bij de malossi stand vragen of ie nog bruikbaar was :D
 
ik ben ook net terug.. was idd vetjes.. wel onwijs druk. Heb de malossi tent niet gezien :(
ben alleen een de SOWB tegen gekomen, met de roké zip.
verder weinig specials. Alleen die van bikedesign waren gaaf!
heb ook foto's maar geen space... iemand?
 
Back
Top