Motor & motorrijden topic #40

Status
Not open for further replies.
Met AVB is de kou niet zo erg lijkt me. Ik moest AVB doen met 30+ graden in het voorjaar. Helemaal veilig ingepakt natuurlijk en dan achtjes gaan oefenen met max 10km/u. Motor tussen je benen die ook nog eens ontzettend warm is:(
Dan liever met dit weer denk ik.

AVD is een ander verhaal, dat was gewoon genieten met 20+ graden:W
 
+1. AVB heb ik ook gehaalt met 30+ graden. Dat was echt afzien op de parkeerplaats.

Nu lekker rijden. Gewoon goed pak en handschoenen en dan is het goed te doen.
Les toch maar een uurtje nu.
 
Bodyprotector aan en gaan met die banaan :p Niet te veel gedonder

[ir]http://94.100.114.138/1370350001-1370400000/1370368701-1370368800/1370368711_6_JjIr.jpeg[/ir]
Wel wazige foto maar jah boeie :p.
 
Met AVB is de kou niet zo erg lijkt me. Ik moest AVB doen met 30+ graden in het voorjaar. Helemaal veilig ingepakt natuurlijk en dan achtjes gaan oefenen met max 10km/u. Motor tussen je benen die ook nog eens ontzettend warm is:(
Dan liever met dit weer denk ik.

AVD is een ander verhaal, dat was gewoon genieten met 20+ graden:W

AVB valt inderdaad wel mee, de rit ernaar toe is het ergst.
Ik heb 1 december AVD maar ik kan niet zo goed tegen de kou en functioneer dan iets stroever zegma :+
Heb ook iets met mijn bloedsomloop dat mijn vingers helemaal wit uitslaan en een kutgevoel tot weinig gevoel in mijn vingers heb..

wordt nog wat :p
 
Soes wordt waarschijnlijk van de week opgehaald:p

Weet alleen nog niet wat er voor in de plaats moet komen.. 1000 K4, 04' 10-R, ktm 660, ktm690smc, busa... (Eventuele racert word sowiezo fighter)
 
SAM_1757.jpg


Mobiel_2011_115.jpg


2001 t-max 500. Standaart daily drive apparaat hier op de DBS najaarsrit , lekker uitgeregend :mad:

Enkel camo gespoten om te oefenen op m'n spuitkunnen en zelf een uitlaat gefabriceert met m'n oude GSXR Devil demper en wat kunst , slijp , las en schuurwerk. Heel tevreden over !

Vroeger ;

STP61943.jpg


Prima ding , maar verkauft na een zwaar ongeval van m'n beste vriend met gelijkaardige machine ...

Daarvoor ;

19maart2004009.jpg


Razma's ex-cola runner 180 , heb ik nog steeds :)
 
weet je dat wel heel zeker??

ik heb er goeie ervaringen mee , je moet alleen niet te kritisch kijken naar het product zelf ;)
 
Ja dat bedoel ik natuurlijk.... De zaak zelf voldoet gewoon aan de eisen :p

--> Je betaalt, ze sturen het op. *jeej*

Wat ik bedoel is het product zelf.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top