Motor & motorrijden topic #40

Status
Not open for further replies.
Och god zeg! Ben gisteravond nog een stukje gaan rijden. Na 17 kilometer was ik weer thuis. Reed vaak scooter toen het onder nul was, maar op de motor is het toch een ander verhaal :p. Overdag is het nu prima te doen trouwens.
 
Dat mensen in de winter op een motor willen zitten, ik kan daar echt niet bij :D

Laatste ritje van 500m was ook flink koud. Mensen keken me wel raar aan met 2 graden boven nul.
382946_219550691447040_100001763312732_538266_1912441457_n.jpg


Afgetankt, gepoetst en in de winterslaap.
378152_219589564776486_100001763312732_538311_350399709_n.jpg
 
Dat mensen in de winter op een motor willen zitten, ik kan daar echt niet bij :D

Laatste ritje van 500m was ook flink koud. Mensen keken me wel raar aan met 2 graden boven nul.
382946_219550691447040_100001763312732_538266_1912441457_n.jpg


Afgetankt, gepoetst en in de winterslaap.
378152_219589564776486_100001763312732_538311_350399709_n.jpg

Die demper is dus echt wel te lang heh... gewoon afzagen, loopt ie niet minder van joh ;-)
 
Heb lang zitten te twijfelen of ik m nu al moet stallen of niet..
Toch maar de knoop doorgehakt :p
Grote beurt gegeven en passagierstepjes eraf gehaald (die er ook NOOIT meer opkomen)
Binnenkort ff helemaal schoonmaken, en dan de verwarmde sere in :)

Mooie velgen trouwens wokkel! Damn!
 
Wie shopt de demper korter om me te overtuigen dan? Ik ben echt bang dat ie minder gaat lopen :p


Snstal:

Thx, ben er ook wel blij mee. Tot je ze weer moet poetsen, kwartier per velg ben je wel mee bezig, en dan gebruik je ook nog dasty. Zonder hoef je er niet aan te beginnen :p
 
vraagje...


reden net een rondje met paar crossers/sm's (wel kenteken/verlichting ect ect)

alleen ging het net een beetje te leuk aan toe, gingen de berm/gras in.... en zo ook als er een stoplicht stond!

nou vertelt me buurjongen (die ons zag rijden) dat er een politiewagen achter ons reed, en ons probeerde te stoppen....

ik heb verder geen lichten/politie gezien... maar heel eerlijk, was ik daar niet zo mee bezig...


kunnen we nog gezeik krijgen?? ik zeg we, maar de motor was niet van mij, en staat dus ook niet op mijn naam :p

van mij zullen ze dan hoogstens 1x stoplicht rechts voorbij gaan (licht stond op rood) en ik ging gras in om af te slaan. en een berm short cut.
 
neuh hoor... was mijn motor niet, en eigenaar van de motor was mee, en misdroeg zich veel meer als mij :p


ik verwacht dus sowieso geen politie aan de deur, maar eventuele boetes neem ik wel op me... vraag me alleen af, of ik nog wat zou kunnen verwacht....


is door berm/gras rijden verboden?
 
ok hoor net, dat zijn kenteken sowieso niet leesbaar was, en waar ik op zat zoveel modder zit... dat hij die kans klein acht... en anders hadden ze er nu al gestaan denks, ging namelijk echt heel erg wild aan toe (vooral hij en zijn broers :p)
 
vraagje...


reden net een rondje met paar crossers/sm's (wel kenteken/verlichting ect ect)

alleen ging het net een beetje te leuk aan toe, gingen de berm/gras in.... en zo ook als er een stoplicht stond!

nou vertelt me buurjongen (die ons zag rijden) dat er een politiewagen achter ons reed, en ons probeerde te stoppen....

ik heb verder geen lichten/politie gezien... maar heel eerlijk, was ik daar niet zo mee bezig...


kunnen we nog gezeik krijgen?? ik zeg we, maar de motor was niet van mij, en staat dus ook niet op mijn naam :p

van mij zullen ze dan hoogstens 1x stoplicht rechts voorbij gaan (licht stond op rood) en ik ging gras in om af te slaan. en een berm short cut.

Niks te vrezen, laat hun maar bewijzen dat jij reed ;)
Ik heb eens 2 undercoveragenten wheeliend voorbij gereden omdat ik veel te laat door had dat ze me een stopteken gaven, door gereden en tot nu toe nog niks van gehoord. Is nu bijna 1,5 jaar geleden :x :D

Helaas mocht ik een half jaar later alsnog mn rbw inleveren (volgens mij nog bij dezelfde agenten ook! :'))

@ demperverhaal: Doen! :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top