This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
Vandaag een nieuwe helm gekocht.

Zoals ik laatst al zei was de oude me veel te groot geworden, dus tijd voor een nieuwe...

Eerste 2 foto's zijn ff een vergelijking tussen de vorige en de huidige, De maat is van XL naar S gegaan.

Nu nog een 2e huidje en dan heb ik de gear bijelkaar :W.

Als er iemand toevallig intresse heeft in de Shoei op de foto's dan kan ik wel een nette prijs regelen.

Volgens mij heb ik die ook opgehad laatst van een maat van me, zit bij je kin met touwtjes vast toch? Zat best lekker dat ding!

Ik heb ook een HJC, wel ander model, zit erg lekker vind ik. Alleen niet echt een stille helm in mjin geval en hij gaat redelijk snel wat wijder zitten. Mooi ding wel.

Hij heeft idd een dubbel D sluiting ja. Tis ff wennen en wat gekloot, maar het is wel zo veilig en je hebt em altijd op de juiste spanning vast zitten.

Dit is het model R-PHA 10 oftewel, top of the line :+.

Ik heb ook een HJC, wel ander model, zit erg lekker vind ik. Alleen niet echt een stille helm in mjin geval en hij gaat redelijk snel wat wijder zitten. Mooi ding wel.

HJC staat sowieso niet echt bekend om het stil zijn Wel een vet design die HJC hier boven!

Sinds ik een Arai heb wil ik echt geen andere meer :W Zit (in mijn geval dan) echt perfect! Alleen op de motorbeurs nog even zoeken naar een mooi pak, en dan heb ik alles wel voor elkaar

Arai ook niet, nu je het toch erover hebt :+.Haast alle helmen voor racegebruik zijn vrij luidruchtig, komt omdat ze beter ventileren als de middelmatige helmen.

Shark RSR2 is wel echt heel stil voor een racehelm btw. Zijn nu overal in de aanbieding, alleen moet je wel van die helmen houden, qua look zegmaar.

Ik vind zelf het design ook echt vet, normaal ben ik niet zo van goude kleurtjes ergens op, maar deze is zo subtiel dat ik het juist heel mooi vind.

Nieuwe parts binnen

Bracket

Adapter voor een Hayabusa schijf

Met stalen leiding

Nu ff 2 nissin klauwen zien te scoren *D

Zulke klauwtjes moet ik ook nog voor de TL1000 vork.

Zonet achterbrug opgehaald + dik wiel en schokbreker etc. Complete set van GSXR750.

Kan er tenminste een 190 er achterband op de GSX :W

Last edited:
Status
Not open for further replies.