This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Ik heb vandaag ook m'n Alpinestars pak opgehaald, en nu we toch met maten, lengtes en gewichten bezig zijn: maat 48, 1.80m, kleine 70kg.

Ennnnnn ik heb een motor! In juni ophalen Precies wat ik zocht (RSV Mille R uit 2003) met 7100km op de teller :+

Heeft wel een klein optische beetje schade (schuivertje door gras / bosje ingereden ofzo) maar als ik em af kom halen is ie weer als nieuw.. +ralf+ Beurtje krijgt ie natuurlijk ook meteen..

[ir]http://www.amcmotoren.nl/uploads/afbeeldingen/RSV1000R03piet.jpg[/ir]

Oja, hier staat ie met een duozitje, afdekkap zit er ook bij 8)
 
Vandaag trouwens nog samen met mijn ouders naar meerlo gereden om mijn oude carbs terug te brengen. Rijden we richting assen en daar wat bochtjes gereden en verolgens zouden we binnendoor weer naar huis. Komen we op een bochtje af, bochtje door en ineens pof. Alle electronica dood. Niks meer. Was de hoofdzekering er uit geknalt.... Waarschijnlijk doordat een draadje van mijn koelvin het blok of frame raakte....
 
Ter indicatie: 1,95meter met inmiddels 96kg, BF ong. 12%. Maat Alpinestars Octane = 54 maar die is inmiddels 1 maat te klein...
 
Gefeli heineken:W!

Thnx, nu mezelf inhouden en niet teveel poserspul ervoor kopen Niet dat er nog veel over is dat mooier kan.. Berg carbon, Ohlins voor+achter+stuurdemper, radiaal gemonteerde brembo's, gesmede OZ wielen..
 
Zo.... die is gvd vet :W

Ja, natuurlijk ik verkoop geen troep eh, :+


Vette Mille man Mooie velgen, radiale klauwen, toffe kleuren... goeie deal.
 
Ik heb ook Alpinestars Octane.. 1.85 en 80 kilo. Overall is maat 52 en zit nu super.. Paar kilo zwaarder en het past niet in ieder geval.
 
Supermooi man! Echt een van mn favoriete RSVR's...ding heeft in 2003 nog enkele maanden op mn desktop gestaan.

Ooit komt er bij mij ook nog eens een RSVR... :W
 
Ja had een paar jaar geleden ook niet gedacht dat ik zoiets gewoon zou kunnen kopen.. Behoorlijke stijging in loon en die 2 maanden offshore hebben wel meegeholpen :+ Volgende stap is trouwens verhuizen, nog een reden waarom ik geld over houdt, woon nog steeds op een studentenkamer

@Jaspah: Wel dikke uitlaten inderdaad, maar dat komt volgend seizoen wel Met één dikke carbon pijp, zoals die andere waar ik naar ben gaan kijken..
 
Status
Not open for further replies.