This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Ja, doe jij morgen een 1000 halen, doe ik dat ook

Nou ja, ik ga morgen weer naar een motor kijken, wederom een 2003 rsv mille R. 7100km staat erop 8P

Trouwens, heeft er nog iemand interesse in een spiegelvizier voor een SHOEI XR-1000? Niet mee gereden, wel uit de verpakking geweest maar mij ik vind het spiegelende niet echt staan bij mijn helm. Nieuw zijn ze 80e, geen idee wat ik kan vragen eigenlijk
 
Kan je nagaan wat een marge erop zit

Nou, ik zal ff eerlijk zijn met je...

Nu niks meer.

Het was gewoon een fout om gelijk verder te gaan met een 1000. Die dingen verkoop je dus overduidelijk gewoon veel minder snel dan een 600je.
Vanaf nu dus ook voortaan gewoon puur en alleen 600jes.
Een leermoment dus noemen ze dat :+

En als je wilt weten hoeveel er tussen zit:
Dat bedrag delen we met z'n 2en (jur & ik) en daarvoor rijden we ook nog heen en weer naar Engeland.
Dat kost je gewoon een heel weekend (benzine etc zit wel in de prijs mee gerekend natuurlijk) maar omdat ik zoveel tijd kwijt ben en moeite er in stop wil ik gewoon niet minder dan 500 euro er voor vangen (pp dus). Dan blijft het een leuke hobby, snap je.

Die zx10 gaat nu praktisch voor de inkoopprijs weg, omdat ik hem zat ben. Hij staat in de weg, wil weer wat nieuws. Weg er mee.
600 vanaf nu dus. Duidelijk.
 
Zet eens een foto neer van die Forumbike in spe.




Ander vraagje (aan jouw bijv Jasper);

Ik ben 1.90 lang en weeg 85 kilo.
Jeansmaat is 34/36.

En de clue is...wat is dat voor maat ong. in de aparte Alpinestarsmaatvoering.
54?

Het idee is dus dat er mensen zijn hier met een A-star pak enz enz..
En ja...het is ter indicatie.
 
Gewoon keertje naar een motorzaak gaan en passen...

Ik heb een bescheiden maatje 48 Astar (50, sommige merken)
 
Gewoon keertje naar een motorzaak gaan en passen...

Jajaja, maar ik koop hem toch online.
En ik kan niet ergens gaan passen en dan toch online kopen...dat kan ik gewoon niet +pippi+


Maar hoe klein ben jij dan
 
1.75 en 68 kilo


Maare, motorkleding online kopen is echt kut. Je wilt toch eerst wel ff weten of iets goed past of niet.
Het ene merk maat 54 is het andere merk niet. Daar zit echt zoveel verschil tussen... Ga nou maar gewoon lekker passen, en daarna met schijt online bestellen. Ook al is het lame.
 
Ik weet het.
Het is ook ter indicatie.
Het gaat ook Alpinestars worden....en die maten zijn ook al vaag.
 
hehe, ik vind het duidelijk.. stiekum lijkt zo'n ding me wel bruut om te hebben hoor!.. ruilen tegen stunt 636 ?
 
Duidelijk heren!!! mijn dank.

Jasper, post eens een foto.
Al is het om 'een' foto op de pagina te hebben.
 
Status
Not open for further replies.