Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.

race_typhoon

Well-Known Member
We zijn over de 1000.....

Bij deze dus een nieuwe :W

Zó, ben weer terug van assen.

Was super. 1x in de grindbak gestaan. Heb m wel gehouden gelukkig! Verder wel goed gereden. Van die marshalls kun je veel leren iig! Mn snelste tijd was 2:11 voor de 1e keer op assen niet raar volgens mij?

Met een 954. Mn stepjes komen echter wel veel aan de grond. Miss volgende keer die wat ophogen. 8juli ga ik weer, weer in groepje 2.



Wheelex, is mijn demper niks voor je?

150euro

353852700_5_ZC7D.jpeg

jasper echt toff :)

btw anders baal ik nu al van de kleur van me duc.. jemig je moet blijven poetsen :p je ziet echt alles.

btw me kenteken nog steeds niet binnen.. vorige week donderdag is die gekeurd en normaal is het iets van 4 dagen en dan hebben we ze in huis.. mja misschien morgen en dan kan ik dit weekend nog knallen. kan echt niet wachten.

vandaag ook thuis op een nieuw model RR een leovince pijp gezet maar klinkt toch wel erg goed die leo's

alleen op de duc hoort het gewoon niet.. denk dat het akra gaat worden.

Meer dr naast hangen ;)

Afgelopen maandag ook een circuitdag gehad op zandvoort (nationale circuit, korte baan dus).
Beviel prima, met de VF500F gegaan en als je tussen de sessies door mensen heel verbaasd naar de cijfers '500' ziet kijken en ze naar de banden zitten te kijken weet je dat je aardig je best hebt gedaan :+
Nu nog wachten op de foto's

Klote voor je man.. Ik ken het, ze hebben mij ook eens laten zakken op een 1 in haalmanouvre op de snelweg en hij gaf ook toe dat ik goed kon rijden.. Volgende keer ga je fluitend door je examen, hoef je je helemaal niet druk om te maken!

Thanks

Ik zat er aan te denken om deze demper misschien iets in te korten.. Vind de demper zelf namelijk wel echt mooi, maar hij is wel wat lang..




Nee sorry vind die demper niet echt mooier dan mijn demper. Plus dat ik blij ben met de slip-on ipv de bolt-on. Dus als ik een andere demper koop zal het een slip-on zijn en wss iets in de richting wat Jasper heeft.. Maar dat zal het komende jaar nog niet gebeuren denk ik :P

Ik ga mijn bike eens photoshoppen met deze demper iets korter.. kijken wat daar uit komt :+

Verder thx voor de reacties

Een maatje van me heeft gisteren zijn GSXR 600 opgehaald :love:


21bsu3s.jpg


20fszzd.jpg


Ik op zijn GSXR :P
6s9hmp.jpg



Ben helemaal echt verkocht, en wil dit jaar er ook aan beginnen. :love: :W
Lekker in de zomer toeren enzo haha :D

Zo heb 1 foto geshopped met een kortere demper.. en moet zeggen.. Dat ziet er best kick uit :W

Voor:
IMG_4853-1.jpg


Na:
IMG_4853-shop.jpg

netjes hoor wokkel!.. mijn broers hebben eens een dag gedaan waarvan het halverwege opdroogde en die zaten beide rond de 2:16 uiteindelijk.. doe je niet slecht dus..

ik wil ook eens assen op met me kawa.. lijkt me zooo vet.. alleen beetje duur.

Aardig gek Siep :P petje af hoor.

Alex, demper inkorten zeker doen ja, staat tof!
Zo kort als een Gsxr 600 akra potje onder je blade :+

42440032_main.jpg


Dan hoor je hem wel aankomen denk ik :# ghehe, aardig gek

Dikke pijp gek :W.

Zow, ben bijna klaar met het opknappen van de RSV.
Echt super netjes geworden en heeft me geen drol gekost.
Heb een bedrijf gemailed om te kijken wat ze er voor terug geven, wil hem misschien ruilen voor een GSX-R k6 black edition die bij hun in de zaak staat :~.

ZX10 kopen ?

Moet er van af. 7000 euro maak ik d'r nou van.
 
Advertisement - register to remove this

Ben maandagavond tussen 20-21uur geflitst in de bossen bij Schaarsbergen door een Auris die zeer goed opgesteld stond, kon nog wel wat remmen x|
 
Ben gister ook nog ff wezen blazen... gvd... was m'n tank bijna leeg :W Begon dat ding me een nusje te knallen :D :W (carbs :W ) Kon gewoon de vlammen achter me weg zien komen (donker :P)
 
:D haha mooi!

Korte demper staat wel vet wheelex!

leukopdefoto_563144.JPG


leukopdefoto_564622.JPG


Moet idd wat aan de houding werken. Maar als je er naast gaat hangen, moet je dan voor of achterop de buddy zitten?






Zit er ook aan te denken om een circuitmoto erbij te kopen, Vind het echt vet om te doen!
 
Het maakt niet uit denk ik of je voor of achterop de buddy zit (dat heeft nml ook veel te maken met je lengte).. Maar je moet er gewoon een beetje naast gaan zitten met 1 bil..
 
Moet idd wat aan de houding werken. Maar als je er naast gaat hangen, moet je dan voor of achterop de buddy zitten?

Ik heb altijd gehoord dat je een klein stukje naar achter moet gaan zodat je niet meer met je zak tegen je tank zit, dan met 1 bil er naast hangen, hoofd richting je spiegel en de buitenste arm/been tegen de tank aan...


@Wesley, die gixxer, van Arie uit hoogvliet?
edit: aan de tegels te zien wel ja, hij heeft echt mazzel gehad met dat ding zeg :D
 
20070410-4.jpg


nieuwe motor gekocht, is een husky 410 van 2000 met een net gereviceerde blok geworden. rijd erg lekker, veel power.. nog ff wennen...

ik wil hem op straat gaan gebruiken, dus moet nog ff nette wielen/bandjes regelen (staat nu op crossbanden)

de yamaha waar ik toen naar zou gaan kijken, schakelde niet goed.. en was warm moeilijk aan te krijgen.. dus maar laten staan..
 
voorbeeld pic, heb hem net opgehaald.. maar is precies hetzelfde...

wil hem idd ombouwen tot sm, maar weet niet echt wat dat nou inhoud :P .... zit trouwens wel koplamp op enzo (lelijke)

en wil 't liefst nog zwarte kappen regelen.. (of deze spuiten, als 't kan)
 
voorbeeld pic, heb hem net opgehaald.. maar is precies hetzelfde...

wil hem idd ombouwen tot sm, maar weet niet echt wat dat nou inhoud :P .... zit trouwens wel koplamp op enzo (lelijke)

en wil 't liefst nog zwarte kappen regelen.. (of deze spuiten, als 't kan)

Over het algemeen houd dat in dat je brede 17 inch velgen koopt waar normale motorbanden omheen gelegd kunnen worden. De meeste passen hun voorrem ook aan, die kleine schijf doet namelijk niet veel op de weg :P.

Mij is destijds verteld dat je voor dat soort kappen speciale flexibele lak nodig hebt, hoeveel dat daar van waar is, dat weet ik niet :).
 
Mn zwarte koornplaatje en ricers, + tellert dichter op t stuur:)

[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/GSXR/15052009553.jpg[/Ir]
 
Morgen alvast voor een fiets gaan kijken, zag een hele mooie GSXR750 staan uit 2003 (nog wel oude model), die stond al aantal weekjes op inet.

Dus net voor gebeld, was ie weg :(, gister verkocht.

Staat nu wel een nieuwe advertentie op, ook een 2003, maar dan nieuw model, maar dat is een 1000, dus morgen maar voor die kijken.

Als ie mooi is meteen meenemen.

Dus wie weet, snel foto`s ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top