This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden #21!

Status
Not open for further replies.
Een kwaaltje van de RSV is dat het glas/plastic van de koplampunit niet erg sterk is. Daardoor komen er scheurtjes in en dat ziet er imo niet mooi uit. Nu heb ik een strakke unit op de kop getikt, en aangezien deze erg schaars zijn, wil ik deze netjes houden. Daarvoor zijn o.a. die beschermlenzen gemaakt. Op de foto lijkt het erg scheef omdat het met 1 klittebandje vastzit. Irl loopt hij evenredig met de unit.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=e8tkVSKb77Y"]YouTube - Honda CBX 6 cillinder with amazing sound![/ame]

Dat geluid :winner:
 


klopt dat had ik op mijn XJ600 uit 1990 ook! die branden ook heel snel alleen hij zoop geen olie, alleen de oude thunerace gebruiken olie en sommige Tdms naar mijn weten.

durhbahn airbox is dit:
 
hahah . Mis die scooter toch wel, als ik zie hoe die nu afgeragt word

Maar jah boeie. Binnenkort nieuw beestje die ik mag mishandelen... Als die klote keringen ff opschieten....
 
Nog mensen vandaag naar de Redbull KO geweest?
Zaten we wat te eten zat Potisek naast ons, zitten we s'nachts ergens te beesten in zo'n discotheek staat Cairoli (WK Mx 2 etc) daar gewoon wel fun

Was goed koud btw. TEveel spijt dat ik niet mee heb gedaan volgend jaar ben ik van de partij!
 
Moet je wat vaker gaan naar zo'n feestjes daar zijn zo'n mannen altijd wel te vinden zelfs al moeten ze volgende dag rijden,
de reuver mooi voorbeeld daarvan kom je wel vaker s'nachts met en baco tegen als hij volgende dag wedstrijd heeft. Maarja dat is algemeen bekend en hij geeft er zelf niks om hij knalt toch wel.
 

Kun je daar gewoon aan meedoen dan? Lijkt me niet dat iedereen die er zin in heeft gewoon op kan stappen daar toch?

Heb wel een stuk op tv gezien, wel redelijk extreem rijden lijkt me
 

Marco Stallman.. Das ook zo een goed voorbeeld})
 

Ja maar niet CAIROLI!
Tja en hij ligt er ook vaak genoeg af

Kun je daar gewoon aan meedoen dan? Lijkt me niet dat iedereen die er zin in heeft gewoon op kan stappen daar toch?

Heb wel een stuk op tv gezien, wel redelijk extreem rijden lijkt me

Voorinschrijving
Ik kon dit jaar ook mee doen, alleen hoorde dat een week van tevoren.
Om dan nog me complete motor klaar te maken zag ik niet echt zitten..

Volgend jaar ga ik er voor! Als ik alleen al 1 manche uitrij is het koning
 
Status
Not open for further replies.