This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #20

Status
Not open for further replies.

neem je toch een wat ouder model...

srad na 97 is zowat probleem loos, oudere modellen hadden nog wel is gezeur met de drijfstangen, ik weet idd dat de gsxr750 modellen van 2006 wel problemen kenden met de nokkenassen.

Maar wta moet je met zo een dure bike als je maar een student bent?

Over t algemeen zijn de suzuki blokken gewoon ijzer sterk en kennen ze amper problemen
 
Weet er iemand een goede webshop voor undertails?

Rij nog steeds zonder, met undertail is de srad 10x mooier en lijkt ie al wat meer af.

2ehands kan ik alleen niets vinden en bij go-parts zijn die dingen idioot duur, of mag ik 150 euro als normaal beschouwen?
 
Ik heb mijn outfit klaar Het ziet er zo uit.


Nou ik wens je veel sterkte met die helm! Heb echt alleen maar gezeik gehad met m'n Suomy, maar dat kwam voornamelijk door het iridium-vizier en het gepruts van Arie Molenaar.
 
Gewoon zwart vizier erop houden


En Rebel: Wat is dat voor iets gaars dat die nokkenassen zo snel slijten dan bij die nieuwe gixers :? Fucking lomp.
Sowieso zou ik me er niet zoveel zorgen om maken als je gewoon je bike altijd goed netjes warm rijdt.... En al zijn ze eens versleten, dan vervang je ze.. kost ook de wereld weer niet.
Nokkenassen zelf vervangen is best te doen. Distributie ketting losmaken is het enige lastige.
 
Ktm lc4 +2003

Of mijn ktm 300
 
competitie motoren, bruut vermogen en veel vermogen, hebben veel onderhoud nodig, blokken van voor 2003-2004 zijn nog niet echt betrouwbaar.
 
Nou ik wens je veel sterkte met die helm! Heb echt alleen maar gezeik gehad met m'n Suomy, maar dat kwam voornamelijk door het iridium-vizier en het gepruts van Arie Molenaar.

Waarom zeg je dit nu alsof dit een een kuthelm is?
Ik rijdt al serieus lang met dit tye helm en vind het echt een goede fijne helm.
Suomy is echt 1 van de betere helmen!
 
is dat met die 2 (of 3?) kerel op zon bmw GS 1200 ?

laatst wel iets van gezien dat ze dwars door Rusland gingen midden in de lente en alle wegen weg waren ivm smeltwater ed.... best gek die lui :W
 
Status
Not open for further replies.