This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #18

Status
Not open for further replies.
Siep is net die ene van die broers uit probleemwijken. Die kocht ook elk half jaar een andere motor, omdat hij dan de kriebelziekte kreeg
 
Wheelex, reed jij gisteren met iemand achterop richting Scheveningen op de motor?
 
Hmm nee geloof het niet?

Gister wel gereden, maar niet met iemand achterop

Net ook nog ff wezen blazen :W
 
lolzor. ik zat soort van te wachten op mn zware rbw zodat ik btje safe kon blazen.

vanmorgen kijk ik ff in mn rbw. 19-05-2008, o nog 2 dagen!..uhhh wacht t is juni
 
Daar zullen de meningen dan ook altijd over verschillen.
Over smaak valt niet te twisten.
 
Mjah no offence maar ik snap ook niet helemaal waarom je met een buell bij zo'n ouwe lullen chopperclub gaat rijden...
ouwe lullen chopperclub is het niet bepaald hoor.. Gemiddelde leeftijd ligt nog in de 20.
@DJ: No offence, maar met een chopper rij je niemand zoek, daar zijn die dingen ook totaal niet voor gemaakt ..
Nightrod heeft 136pk he :*

Gister nog in Sneek geweest? In't centrum was een Harley dag... T was best druk!
Nee, nu is Sneek ook niet echt om de hoek. Ik ben naar HvH geweest, Sunset Boulevard..
Ik snap serieus niet wat je op dit forum doet, als je ook met die dewds omgaat...

maar dat zal ik wel als enige hebben :?
Ik twijfel nu al 10 minuten lang of ik er op in moet gaan. Dat betekent eigenlijk dat ik het niet moet doen. Maar ik ben echt benieuwd waarom je zoiets nou in je hoofd haalt. Ik zit hier om dezelfde reden als jij. omdat ik vroeger met scooters bezig was. En hier ben blijven hangen om de gezelligheid. Maar wat ben ik anders dan alle andere motormembers? Ik doe niks anders hoor, in het weekend beetje bier drinken met maten, en motorrijden.. Hoezo zou ik dan niet op dit forum kunnen posten?

Ik vraag me nu zelfs nog meer af, waarom ik er eigenlijk op in ga
 
ik heb vorige week zaterdag ook ff dijkweggetje bij kampen in de buurt gereden op de mille van me broer.. hij op me cbr..
Echt wel vet.. overal op achterwiel knallen hehe.. zit er wel als een banaan op maar rijd wel tof!
 

Ik wist dat je zou reageren... Ik bedoel er meer mee... Je had een GSX-R, ging naar de Buell, en rijd nu met al die HA-dewds mee...

Hebben zij ook een forum o.i.d.? Als je daar mee ge-assosieerd wil worden, is SF.net dan niet een "kneusjes"-forum? (wat ik me goed kan inbeelden)
 
Status
Not open for further replies.