This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #18

Status
Not open for further replies.
heb me onlangs ook een motor gekocht even een paar foto's
yamaha YZ426F
ik heb hem pas gespoten dus er komen nog enkele stickers op


 
Wat voor SRAD? 600/750/1000. Denk dat RSV beter rijdt. Vas vond nu zijn RSV beter dan een K1, terwijl een SRAD imho nog logger is. Verder heeft Sander zn SRAD verkocht, dus die gaat hij niet terug kopen.
 
ik loop te stoken ik wil als volgende motor een srad 600/750 of een r6..

rsv zijn mooie machines maar niet mijn ding..
het lijkt me niet verstandig om van 32pk naar 150+ ? te stappen..
 
Allebei die rsv's had ik ook gezien...die bovenste vind ik persoonlijk het mooist. Ken die gast zelf ook via aprilia riders en die is helemaal rsv fanaat.

RSV = :W

 
ik loop te stoken ik wil als volgende motor een srad 600/750 of een r6..

rsv zijn mooie machines maar niet mijn ding..
het lijkt me niet verstandig om van 32pk naar 150+ ? te stappen..

Moet je flink wat aan verbouwen wil je 150 pk halen. 600 SRAD zit net boven de 100pk geloof ik. Prima fiets om op door te bouwen hoor. Ouder type R6 is ook nog met carbs geloof ik. Vanaf 98 is SRAD altijd injectie. Alleen 600 uit 97 is carb model nog (die ik heb).
 
ik loop te stoken ik wil als volgende motor een srad 600/750 of een r6..

rsv zijn mooie machines maar niet mijn ding..
het lijkt me niet verstandig om van 32pk naar 150+ ? te stappen..

gewoon lekker een 750 halen, lekker veel power(135 @ kruk), terwijl je ook nog toeren kan janken
 
Wat voor SRAD? 600/750/1000. Denk dat RSV beter rijdt. Vas vond nu zijn RSV beter dan een K1, terwijl een SRAD imho nog logger is. Verder heeft Sander zn SRAD verkocht, dus die gaat hij niet terug kopen.

K2

Ik zou wel op zoek gaan naar een R btw.
 
gewoon lekker een 750 halen, lekker veel power(135 @ kruk), terwijl je ook nog toeren kan janken

ja dat heb ik regelmatig gelezen dat je indien mogelijk een 750 kan halen deze "beter" is dan een 600

even kijken waar ik rond die tijd tegen aanloop als ik een hele mooie 600 zie staan zal ik hem niet laten staan.

Ik ga rond die tijd kijken voor een
- srad 600/750 moet blauw met wit zijn
- zx6/7r uiteraard gewoon groen
- r6 blauw of zwart

Maar ja nu dromen en sparen
 
Ik reed met 35kw en maakte een ongeluk, nu rij ik met 100pk+ en maak geen ongelukken meer.. Moraal van het verhaal; hoe meer pk's, hoe minder ongelukken hehe
 
er rijdt hier vast iemand op een gixxer 600 /750 rond bj 2000.
kan die voor mij even het bpm op de site van de rdw checken ?

ben ik gewoon nieuwsgierig na maar ik kan het nergens vinden of berekenen :s of ik snap niet hoe.
 
Joris/Siroj heeft over die K1/2? BPM betaald. Volgens mij is het op een 7 jaar oude bike verwaarloosbaar. Reken een 300 euro incl platen ofzo?
 
Status
Not open for further replies.