Motor-en-Motorrijden #17

Status
Not open for further replies.

marbossi

Well-Known Member
In omgekeerde volgorde ge-multi-quoteerd:
Naar school ga ik ook bijna altijd in spijkerbroek.. gewoon me leren jack aan en me handschoenen..

Echt hard rijd ik toch niet, omdat ik of nog aan het warm rijden ben, of omdat ik tussen auto's doorrijd in de file..

Boys, 1000+ en ik ben te lui :p

Vanochtend na me werk in werkbroekje en vestje:p

Scheelt dat het 3x gasgeven is en ik ben er:)

Heb trouwens beetje besloten dat ik me motor Supermotard houd denk ik:)
Dus dat gaat hij als het kut weer is helemaal uit elkaar en gaat ie ECHT vers worden!

Frame coaten
Proberen zwarte of alu tank te regelen.
Wit plastic
Stickerset
Andere pijp
Radiaal pomp voor en andere schijf
En vast nog meer pretspul})

Morgen mn kentekenplaat maar op mn rugtas ducktapen, en dan op mn werk ff een nieuwe steun gaan maken voor mn kenteken plaat:p

Nieuwe tank zit er btw op, en ff ander licht, zelfde kuipje als siep.

planning is eom een ktm exc2006> kuipje te gaan proberen

Morgen naar school doe ik ook lekker spijkerbroek aan. Heb geen textiel broek, en in leer is ook zo wat. Wel leren jack en handschoenen gewoon aan. Lekker op gemakje.

Reed vandaag in auto terug van school. Komt er een gozer op een bmw met 140+ voorbij knallen in korte mouwen. Dat is andere uiterste.

Vandaag nog 200+ gedaan met maatje achterop.. Plus een tankslapper in de stad die ik er BIJNA niet uitkreeg..

Hahahah, hier net zo (niet dat ik naar het strand ga).. Veel lui durven niet achterop bij mij, omdat ik wel eens zeg dat de kans dat ik dood ga op de motor er toch wel is :')... Zijn allemaal bang dat ik dan als een gek ga rondmaaien met die lui achterop :+

Dalijk dus weer in een airco lose auto naar het strand...
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top